Debiut giełdowy dla Techlandu jest „ciekawą opcją” do rozważenia w przyszłości, gdyby plany projektowe miały przekroczyć możliwości finansowe spółki.

Techland ocenia, że debiut giełdowy jest „ciekawą opcją”, godną rozważenia, gdyby plany projektowe miały przekroczyć możliwości finansowe spółki, poinformował ISBnews, prezes Paweł Marchewka.

 

„W tej chwili skupiamy się przede wszystkim na grze 'Dying Light 2′. Po jej wydaniu będziemy mieli więcej czasu i rozważymy nasze plany projektowe. Jeżeli okaże się, że mamy ich kilka i będą one przekraczały nasze możliwości finansowe, to nasz debiut giełdowy jest ciekawą opcją” – powiedział Paweł Marchewka, prezes Techland. „Nie chcemy jeszcze ujawniać żadnych terminów dotyczących premiery gry 'Dying Light 2′. Zależy nam na zaskoczeniu naszych graczy. Gra musi być dopracowana w każdym szczególe. Poza tym nasze biuro w Warszawie pracuje równolegle nad nową grą z gatunku fantasy. Ma już swój tytuł roboczy, ale jeszcze za wcześnie również na ujawnienie tego tytułu”

 

CFO Techlandu Karol Bach poinformował, że spółka nie ma problemu z finansowaniem obecnych produkcji gier i robi to ze środków własnych. W jego opinii, spółka przechodzi obecnie wiele zmian organizacyjnych, tak aby po wydaniu gry „Dying Light 2” być gotowym do rozważenia różnych opcji, w tym właśnie ewentualnego pozyskania dodatkowego kapitału na giełdzie.

 

„Nie mamy żadnych zobowiązań kredytowych. Naszą nową siedzibę we Wrocławiu finansowaliśmy ze środków własnych. Jeżeli chodzi o wyniki za ubiegły rok to jesteśmy na małym plusie, a pod względem przychodów nieco niżej niż w 2018 r.” – wyjaśnił Karol Bach, CFO Techland.

 

Techland, niezależny producent gier, dystrybutor i globalny wydawca, powstał w 1991 roku. Firma zatrudnia ponad 400 osób w biurach w Warszawie, Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim. Polska firma znana jest najbardziej z gier „Dead Island”, „Call of Juarez” oraz „Dying Light” i dodatku „Dying Light: The Following”. Łącznie marka „Dying Light” przyciągnęła ponad 16 mln graczy.

(ISBnews)

 

https://itreseller.pl/itrnewesl-najwieksza-organizacja-e-sportowa-na-swiecie-oglosila-dzis-wdrozenie-jednego-z-czterech-globalnych-centrow-produkcyjnych-esl-production-hub-bedzie-odpowiedzialny-za-realizacje-miedzynarodowych/