Bank BNP Paribas pierwszym bankiem z automatycznym pobieraniem mikrorachunku dla klientów indywidualnych. Wiele nowości w GOonline. Bank udostępniania też białą listę płatników VAT oraz wiele nowości w GOonline.
Bank BNP Paribas to pierwszy bank na polskim rynku, który zaoferował klientom indywidualnym ułatwienie w postaci automatycznego pobierania indywidualnego rachunku podatkowego. Usługa jest dostępna od lutego 2020 r. Z końcem marca bank udostępnił też białą listę płatników VAT. Usługi dostępne są również dla firm. Wśród innych wdrożonych w ostatnim czasie udogodnień bankowości internetowej są m.in. ważna aktualizacja szablonów podatkowych, możliwość zamówienia karty kredytowej online czy spłaty limitu odnawialnego Allegro. Bank poszerza funkcjonalności zdalnych kanałów obsługi i ułatwia klientom bankowanie bez wychodzenia z domów, co jest szczególnie istotne w dobie pandemii Covid-19.
Dzięki usłudze pobierania mikrorachunku, każdy klient indywidualny i instytucjonalny, który korzysta z GOonline, będzie mógł automatycznie wygenerować numer własnego rachunku podatkowego. Zostanie on automatycznie zapisany w formatce przelewu, co znacząco przyspieszy płacenie podatków PIT, CIT i VAT. Bank zaktualizował też szablony podatkowe, uwzględniając zmiany podatkowe dla formularzy PIT, CIT i VAT. Dodatkowo użytkownicy systemu GOonline sprawdzą online, czy kontrahent jest na białej liście podatników VAT. Bank oferuje przyjazną i szybką weryfikację numeru rachunku odbiorcy na formularzu przelewu (Split Payment, elixir, Express Elixir).
„Cały nasz zespół intensywnie pracuje, by na bieżąco odpowiadać na potrzeby klientów. Wprowadzamy rozwiązania, które wynikają ze zmian regulacyjnych i zmieniają dotychczasowe przyzwyczajenia użytkowników. Staramy się upraszczać codzienne bankowanie naszych klientów i konsekwentnie rozwijamy produkty, kładąc szczególny nacisk na ich prostotę oraz intuicyjność obsługi. To szczególnie ważne teraz, kiedy ograniczenia w wychodzeniu z domu powodują, że częściej korzystamy z rozwiązań zdalnych i więcej od nich oczekujemy.” – mówi Krzysztof Suchan, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych w Banku BNP Paribas.
Wśród innych nowych udogodnień w systemie, znajdziemy całkowicie online’owy proces zamawiania karty kredytowej dla klientów, którzy posiadają już inny produkt w Banku BNP Paribas. Cała procedura, łącznie z podpisaniem wniosku, może zostać wykonana zdalnie. Podobnie łatwe jest otwieranie Konta Otwartego na Ciebie wraz z wybraną kartą debetową, konta walutowego czy konta oszczędnościowego. Klient może śledzić proces obsługi złożonego wniosku i w każdej chwili wie, na jakim etapie jest jego rozpatrywanie. Dotyczy to wszystkich wniosków dostępnych w GOonline.
Klienci posiadający, oferowany przez Bank BNP Paribas, Limit odnawialny Allegro będą mieli możliwość spłaty limitu z konta osobistego. Bank przygotował też rozwiązanie z myślą o coraz liczniejszej grupie klientów zza wschodniej granicy. Powiadomienia SMS dostępne są teraz w dwóch nowych językach – rosyjskim i ukraińskim. Kolejną z istotnych nowinek jest Prze-Prosty Kalkulator kredytowy. Klienci Banku BNP Paribas, którzy planują skorzystać z kredytu gotówkowego, będą mogli wyliczyć swoją zdolność kredytową oraz przeanalizować proponowane warunki korzystając z GOonline.
Przydatną nowością dla wszystkich użytkowników jest rozszerzenie listy typów transakcji, do których będzie można uzyskać potwierdzenie, o polecenie zapłaty, prowizje i opłaty, BLIK, IKE, odsetki i operacje kredytowe. Do historii transakcji Bank dodał możliwość przejrzenia i pobrania zestawienia w formacie PDF, zgodnie ze zdefiniowanymi filtrami. Bank umożliwił również szybkie składanie zlecenia stałego z formularza przelewu krajowego.
Wszystkie nowe funkcje, zmiany i usprawnienia Bank wdraża z zachowaniem pełnej dostępności systemu GOonline dla klientów. Bank konsekwentnie zachęca klientów do korzystania ze zdalnych kanałów obsługi – systemu GOonline oraz GOmobile, które pozwalają bankować bezpiecznie bez wychodzenia z domu.
https://itreseller.pl/itrnewbnp-paribas-przekroczyl-bariere-miliona-aktywnych-uzytkownikow-korzystajacych-z-kanalow-zdalnej-komunikacji-z-bankiem-za-pomoca-systemu-bankowosci-elektronicznej-goonline-oraz-gomobile/