Poly (dawniej Plantronics i Polycom) przedstawia Nowy Program Partnerski, oparty na najlepszych praktykach. Poly integruje swoje programy partnerskie w innowacyjny pakiet gwarantujący korzyści wszystkim partnerom.
Plantronics, Inc. („Poly” – dawniej Plantronics i Polycom) (NYSE: PLT) prezentuje dziś nowy program partnerski Poly, który łączy nagradzane wcześniej programy Polycom i Plantronics w kompleksowy i wygodny model gwarantujący korzyści wszystkim partnerom. W ramach projektu powstał ujednolicony portal, który w prosty sposób umożliwia dostęp wszystkim użytkownikom do zasobów marki, w tym do materiałów szkoleniowych i narzędzi niezbędnych do skutecznej sprzedaży.
„Nasz program został zaprojektowany z myślą o maksymalnych korzyściach dla partnerów.” – powiedział Nick Tidd, vice president of global channel sales w Poly. „Nasi partnerzy często wspominają, że ich sukces zależy od wyróżnienia się na tle konkurencji dzięki reputacji, świadczonym usługom i dodatkowym umiejętnościom. Naszym celem jest dostarczenie im wszystkiego, co niezbędne do osiągnięcia tego celu.”
Celem Poly jest być najlepszym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie komunikacja i współpraca łączy się z inteligentnymi urządzeniami i usługami. Powstały w tym celu nowy program, który skupia ponad 15 000 partnerów na całym świecie, został zaprojektowany tak, aby partnerzy, niezależnie od swojej wielkości, mogli łatwiej dostarczać klientom z którymi współpracują najbardziej atrakcyjne i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.
Program partnerski Poly przesuwa główny nacisk z wyników finansowych na ścisłą współpracę w celu wspierania innowacji i wzrostu obydwu stron. Model ten opiera się na trzech filarach:
- Zapewnieniu dostępu do wiedzy i regularnych szkoleń
- Zaangażowaniu we wspieranie rozwiązań Poly
- Wynagradzaniu, nie tylko finansowym. Dodatkowe korzyści obejmują szybkie rejestrowanie transakcji oraz możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym pozycji partnera na karcie wyników.
Dodatkowo w ramach nowego programu partnerskiego znajdą się:
- Nowy portal partnerski Poly, uruchomiony 10 kwietnia, który zastąpi Polycom Partner Connect i Plantronics Plantro.net. Będzie on intuicyjną platformą, wspierającą partnerów w ekspertyzach technicznych, sprzedaży, marketingu i podnoszeniu swoich kwalifikacji.
- Portal partnerski Poly dostarczy również obszerną bibliotekę obrazów, zasobów marketingowych i szablonów do cobrandingu, aby ułatwić sprzedaż.
- Poly University oferuje pełen zestaw programów nauczania według specjalności, aby pomóc partnerom w spełnieniu wymogów certyfikacji i specjalizacji. Obszerny program certyfikacji zapewnia indywidualne szkolenia w zakresie sprzedaży i przedsprzedaży w różnych kategoriach produktów i usług.
- Narzędzia wspierające sprzedaż, w tym demonstracyjny program rabatowy.
„Nowy program partnerski firmy Poly pomoże naszym partnerom spojrzeć na nowo na prowadzony biznes i odnaleźć nowe sposoby na dotarcie do klientów” powiedział Ira M. Weinstein, założyciel i managing partner w firmie analitycznej Recon Research. „Wiele programów partnerskich skupia się wyłącznie na przychodach, co oczywiście faworyzuje dużych graczy w porównaniu z małymi”. Propozycja Poly to postawienie na partnerów, którzy najsilniej angażują się w promocję produktów tej marki. Nowy portal i związane z nim narzędzia wsparcia pomogą partnerom wyróżnić się na tym szybko rozwijającym się rynku”.
Program Partnerski Poly i Rejestracja Portalu
Wszyscy partnerzy Polycom i Plantronics otrzymają 10 kwietnia 2020 r. dostęp do portalu partnerskiego Poly, który będzie dostępny w Ameryce Północnej, a także w regionach EMEA i APAC.
https://itreseller.pl/itrnewpoly-podpowiada-jak-pracowac-z-domu-kiedy-towarzysza-nam-dzieci-o-tym-wyzwaniu-opowiada-jakub-abramczyk-sales-director-eastern-europe-w-poly/