Avaya, trzeci rok z rzędu liderem wśród dostawców rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy w raporcie The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration 2020.

Według raportu1, którego autorem jest główny analityk Aragon Research Jim Lundy, firma Avaya wciąż ewoluuje na rynku rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy (UCC), będąc dostawcą chmurowych i lokalnych rozwiązań UCC, jak również rozwiązań dla contact centers. Rozwiązania w chmurze firmy Avaya wykorzystują wysoce odporne platformy podstawowe zapewniając natywną obsługę funkcji komunikacji i współpracy. Avaya oferuje usługi zarówno w modelu cloud, on-premise, jak i oparte na chmurze hybrydowej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mają duży wybór rozwiązań spełniających ich różnorodne oczekiwania.

 

Aragon Research przewiduje, że do 2022 r. nastąpi połączenie rynków rozwiązań do współpracy grupowej i spotkań internetowych1. Rozwiązania firmy Avaya, w tym Cloud OfficeTM i Avaya Spaces, zapewniają jednolitą obsługę, która zaspokaja potrzeby wielu różnych organizacji — od małych, lokalnych firm do największych globalnych korporacji. Ponadto bogata oferta usług chmurowych i lokalnych UCC oraz usług UCC wykorzystujących chmurę hybrydową pozwala klientom na coraz większy wybór i spełnianie szybko rosnących wymagań biznesowych.

 

Rozwiązanie Avaya Cloud Office usprawnia kompleksowo komunikację firm z klientami, partnerami i pracownikami, umożliwiając spotykanie się i współużytkowanie treści niezależnie od ich lokalizacji. Avaya Cloud Office udostępnia użytkownikom pojedynczą platformę do komunikacji i współpracy za pomocą połączeń głosowych, wideokonferencji, czatów grupowych, SMS-ów i faksu.

 

Avaya Spaces to aplikacja do współpracy, która zmienia branżę i oczekiwania użytkowników rozwiązań względem ujednoliconej komunikacji i współpracy. Oferuje ona nowe podejście do pracy oraz wykonywania zadań. Oparta jest na rozwiązaniu typu platforma komunikacyjna jako usługa (CPaaS), pozwalając zespołom na bieżące kontakty. Zastosowane w aplikacji podejście always on oraz rozwinięte środowisko do współpracy (wideokonferencje, współużytkowanie treści) pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i dynamiczną pracę.

 

– Obecna sytuacja gospodarcza przyspieszyła dotychczasowe trendy dotyczące organizacji pracy, w tym pracy zdalnej. Nie ma już powrotu do tego, co było wcześniej — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Avaya przełamuje bariery i kształtuje przyszłość komunikacji zarówno w kontekście pracy wewnątrz organizacji, jak i nowoczesnej obsługi klienta. Bardzo cieszymy się z uzyskania pozycji lidera w raporcie Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration. Jest to dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które współgrają z szybko zmieniającymi się metodami pracy.

 

Aragon Research Globe to narzędzie oceniające konkretne rynki i działających na nich dostawców. Badania przeprowadzane są przez ośrodek Aragon Research. W celu stworzenia rankingu przeanalizowano 15 dużych dostawców na rynku skupionym wokół różnych form komunikacji
i współpracy, Zastosowano trzy wymiary analiz: strategia, wyniki i zasięg. Liderzy to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.

 

1Aragon Research, „The Aragon Research Globe™ for Unified Communications and Collaboration, 2020”, Jim Lundy i Samra Anees, kwiecień 2020 r.