ESL i DreamHack łączą siły. Współpraca zakłada stworzenie unikalnych platform dla graczy na całym świecie, w oparciu o modele turniejów organizowanych off i online oraz największe festiwale gamingowe.
ESL, największa firma e–sportowa na świecie, oraz DreamHack, organizator największych na świecie festiwali gamingowych ogłosiły współpracę, która ma zintensyfikować ich wspólną misję w kształtowaniu przyszłości e–sportu i gamingu. Decyzja skutkuje także połączeniem jednych z najlepszych turniejów e–sportowych, festiwali gamingowych i lifestylowych oraz internetowych platform turniejowych z organizacją, która maksymalizuje ich wartość dla graczy, marek i wydawców na całym świecie.
Wspólnie wprowadzą nowatorskie rozwiązania, które zapewnią fanom i społecznościom skupionym wokół różnych wydarzeń, platform i tytułów gier, najlepsze usługi w każdym regionie świata. Nowa struktura zaczyna swoją działalność od teraz, a połączona firma będzie prowadzona przez Craig’a Levine’a i Ralf’a Reichert’a, Co-CEO ESL Gaming.
„Tworzenie najlepszych doświadczeń w branży gamingowej, oraz zapewnianie emocjonujących wrażeń dla zawodników i kibiców, jest głównym zadaniem zarówno ESL jak i DreamHack. Poprzez maksymalną współpracę oraz współdziałanie najbardziej kreatywnych i wizjonerskich umysłów w branży, będziemy wspólnie wdrażali innowacje, które zaowocują tworzeniem jeszcze lepszych usług i wydarzeń – powiedział Craig Levine, co-CEO ESL Gaming. Dzięki temu nasi partnerzy będą mieli więcej możliwości zaangażowania się w podejmowane przez nas działania w obszarze e–sportu i gamingu. A dla naszych fanów oznacza to, że zaoferujemy im jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wydarzeń i rozgrywek.”
E-sport i gaming, to dynamiczny obszar obsługujący ponad 500 milionów miłośników tej formy rozrywki, a także wielomiliardowy przemysł mogący trafić do społeczności ponad 2,6 miliarda potencjalnych graczy (Newzoo Global Games Market Report 2020). Dzięki połączeniu sił, ESL i DreamHack będą miały większą elastyczność i możliwości, aby nadal odpowiadać na ciągle zmieniające się potrzeby swoich fanów, społeczności, graczy i partnerów, jednocześnie nawiązując kontakt z szerszą publicznością.
„DreamHack od zawsze łączył społeczności i tworzył najlepsze doświadczenia dla swoich fanów na całym świecie. To się nie zmieni – ale łącząc nasze zasoby z ESL, możemy rozwijać nasze wydarzenia w jeszcze bardziej spektakularne widowiska. Niezależnie od tego czy pod naszym dachem gościli początkujący czy stali uczestnicy naszych eventów, każdy fan gamingu zawsze znajdywał coś dla siebie – powiedział DreamHack Co-CEO Marcus Lindmark. Dzięki ESL będziemy w stanie zaoferować jeszcze bardziej dopasowane usługi dla naszej społeczności, jak i dla naszych partnerów we wszystkich regionach. Przyszłość gier jest teraz, a my jesteśmy podekscytowani, że będziemy ją razem tworzyć.”
https://itreseller.pl/itrnewponad-polowa-firm-podczas-pandemii-wdrazala-projekty-zwiazane-z-praca-zdalna-co-potwierdza-raport-trusted-economy-w-nowej-rzeczywistosci-ograniczanie-ryzyka-zwiazanego-z-szybka-cyfryzacja-przy/