Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

David Preece został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Z dniem 1 października 2019 r., David Preece został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

 

David Preece podjął pracę w brytyjskim oddziale firmy Panasonic w 1991 r. Wcześniej był związany z branżą cyfrowych instrumentów muzycznych i japońską firmą Roland. W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował różne stanowiska w obszarze sprzedaży i marketingu w Europie. W 2013 r. przeniósł się do centrali marketingu Panasonic w Niemczech jako dyrektor ds. strategii marki. Po powrocie do Wielkiej Brytanii w 2015 r. był dyrektorem ds. marketingu oraz zastępcą dyrektora zarządzającego.

 

Przybywam z rynku, na którym Panasonic zajmuje dominującą pozycję w segmencie produktów powszechnego użytku, takich jak telewizory OLED, cyfrowe aparaty fotograficzne, sprzęt audio i wideo, telefony, artykuły gospodarstwa domowego i produkty do pielęgnacji ciała. Wielkie szanse na zwiększenie obrotów dostrzegam również w tym regionie” — powiedział David Preece.Nasze główne domeny to sprzęt audio-wideo oraz rejestracja obrazu, ale ogromny potencjał wzrostu widzę też w szczególności w rozwijających się segmentach, którymi są: produkty do pielęgnacji ciała — gdzie Panasonic jest liderem w Japonii i traktuje Europę jako główny rynek, na którym chce rozwijać swoją pozycję, oraz słuchawki — gdzie Panasonic rozbudowuje bazę badawczo-rozwojową z myślą o wdrażaniu unikatowych, samodzielnie opracowanych innowacji. W tym fascynującym okresie zmian w firmie chciałbym wzmocnić relacje z placówkami handlowymi. Liczę też na to, że inwestycje przyniosą obustronne korzyści w postaci rentownej sprzedaży detalicznej.