Oracle rozszerzyło pakiet Employee Care Package dostępny w rozwiązaniu Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM) aby wesprzeć działy kadr w ochronie pracowników podczas pracy po pandemii.
Aby pomóc przedsiębiorstwom w dbaniu o bezpieczeństwo personelu i przygotowaniu się na środowisko pracy, które powstanie po pandemii COVID-19, firma Oracle rozszerzyła pakiet Employee Care Package dostępny w rozwiązaniu Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM). Pakiet Employee Care Package wprowadzono w czerwcu 2020 r., aby pomóc szefom działów kadr w zaspokajaniu nowych potrzeb personelu. Teraz wzbogacono go m.in. o nowe funkcje dla działów kadr do monitorowania szczepień i testów oraz automatyczne instrukcje dla pracowników powracających do biura.
Najnowsze funkcje znajdują się w nowym narzędziu o nazwie „Return to the Workplace Journey”, które ma pomóc zapewnić bezpieczeństwo pracowników, prowadząc ich przez nowe procesy, szkolenia i procedury bezpieczeństwa. Ma też umożliwić szefom działów kadr analizowanie newralgicznych danych personelu, takich jak rejestry testów i szczepień.
„Pandemia COVID-19 zmusza przedsiębiorstwa do priorytetowego potraktowania zdrowia i bezpieczeństwa pracowników. W centrum znaleźli się więc szefowie działów kadr, którzy muszą pomóc swoim pracownikom dostosować się do zmian i stawić czoła nowym wyzwaniom” — powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów Oracle Cloud HCM. „Przyszłe realia pracy wciąż się zmieniają, dlatego przedsiębiorstwa muszą być w stanie podejmować w czasie rzeczywistym świadome decyzje biznesowe umożliwiające im ochronę pracowników. Narzędzie Return to the Workplace Journey pomoże im sprostać temu wyzwaniu oraz zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo personelu”.
Return to the Workplace Journey płynnie prowadzi pracowników przez szereg kluczowych kroków wspierających ich bezpieczeństwo i ułatwia im powrót do biurowej rutyny. Obejmuje przegląd nowych procedur bezpieczeństwa, przeprowadzanie regularnych kontroli samopoczucia, udział w szkoleniu dotyczącym bezpieczeństwa i noszenia masek, rezerwację testów w preferowanej placówce oraz aktualizację stanu odporności za pomocą samodzielnie wypełnianych kwestionariuszy lub dowodów zaszczepienia, takich jak cyfrowe certyfikaty lub kopie rejestrów fizycznych. Pracownicy będą mogli udostępnić te informacje m.in. za pomocą nowych paszportów cyfrowych lub elektronicznych certyfikatów szczepień. Oracle współpracuje z branżą technologii i opieki zdrowotnej, aby zapewnić użytkownikom bezpieczny dostęp do tych informacji niezależnie od miejsca i czasu.
Szefowie działów kadr mogą też wykorzystać narzędzie Oracle Fusion HCM Analytics, aby analizować dane zarejestrowane w narzędziu Return to the Workplace Journey i na tej podstawie wyznaczać kluczowe wskaźniki związane z bezpieczeństwem personelu, takie jak odsetek przetestowanych lub zaszczepionych pracowników, rozkład personelu na poszczególne biura, a w przypadku przedsiębiorstw globalnych — postępy odnotowywane przez różne regiony.
Journeys to najnowszy dodatek do Oracle Employee Care Package — pakietu narzędzi i technologii HCM, które mają pomóc działom kadr w zwiększeniu bezpieczeństwa pracy oraz zapewnieniu lepszej asysty i lepiej przemyślanej organizacji pracy w dobie nieustannych zmian. Inne ważne funkcje dostępne w pakiecie Employee Care Package to:
- Oracle Workforce Health & Safety — umożliwia regularne kontrole samopoczucia pracowników za pomocą szybkich ankiet typu „pulse survey”, które można dostosować do indywidualnych potrzeb. Dzięki rozwiązaniu Oracle Workforce Health & Safety pracownicy mogą składać raporty dotyczące najróżniejszych zdarzeń, powiadamiać pracodawcę o zdarzeniach zdrowotnych, takich jak kontakt z osobą zakażoną COVID-19, a także sygnalizować obawy związane z utrzymaniem czystości w biurze.
- Oracle Digital Assistant — zapewnia całodobową asystę dla personelu powracającego do biura. Dzięki natychmiastowemu dostępowi do tego rozwiązania pracownicy mogą szybko uzyskać wszelkie istotne informacje (takie jak miejsce szczepienia, data ponownego otwarcia biura, konieczność pracy w biurze w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin itp.) istotne w związku z powrotem do pracy w siedzibie pracodawcy.
- Oracle Learning — wspomaga bezpieczny powrót do pracy w biurze, zapewniając pracownikom dostęp do nowych szkoleń i informacji na temat obowiązujących w placówce protokołów bezpieczeństwa. Szefowie działów kadr mogą wyznaczać w tym rozwiązaniu obowiązkowe kursy dla personelu, dbać o zgodność z nowymi przepisami i monitorować postępy w konsoli szkoleń, która pozwala sprawdzić, ilu pracowników ukończyło wymagane kursy.
Oprócz nowego narzędzia Return to the Workplace Journey, Oracle oferuje m.in. szablony dotyczące bezpiecznego podróżowania (Safe Travels Journey), dobrego samopoczucia (Your Well Being Companion Journey) i wdrażania do pracy nowych pracowników (Onboarding Journey). Oracle dokłada wielu starań, aby pomóc klientom stawić czoła aktualnym wyzwaniom i wytyczyć ścieżki umożliwiające funkcjonowanie w świecie po pandemii. Amerykańskie Centrum Kontroli i Prewencji Chorób (Centers for Disease Control — CDC) wykorzystuje bazę rejestrów medycznych Oracle National Electronic Health Records Cloud i pakiet aplikacji Oracle Public Health Management Applications Suite do zarządzania programem szczepień przeciw COVID-19 w całych Stanach Zjednoczonych. Oracle pracuje też z organizacją The Tony Blair Institute for Global Change nad przyspieszeniem szeroko zakrojonych programów szczepień w Afryce.
https://itreseller.pl/itrnewtechnologia-wyznaczy-strategiczny-kierunek-zmian-w-firmach-przeprojektowana-strategia-jednym-z-dziewieciu-trendow-technologicznych-2021-prognozowanych-przez-deloitte/