Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Panasonic potwierdził swoją wiodącą pozycję na europejskim rynku wzmocnionych notebooków i tabletów.

Panasonic potwierdził swoją wiodącą pozycję na europejskim rynku wzmocnionych notebooków i tabletów. Jak pokazują statystyki firmy badawczej VDC Research, w ubiegłym roku Panasonic uzyskał pod względem przychodów 56-procentowy udział w segmencie wytrzymałych tabletów i 67-procentowy udział w rynku notebooków klasy rugged. Przez ostatni rok Panasonic wprowadził do oferty szereg nowych produktów w segmencie notebooków klasy rugged, na czele z modelami Toughbook CF-54 oraz konwertowalnymi urządzeniami CF-33 i FZ-Q2. Na koniec 2016 r. producent miał 67-procentowy udział pod względem przychodów uzyskanych ze sprzedaży wzmocnionych notebooków w Europie. To oznacza, że Panasonic pozostaje liderem tego rynku.

 

– Pomimo spadków na całym rynku notebooków, segment urządzeń wzmocnionych utrzymuje wysoki poziom sprzedaży, ponieważ urządzenia tego typu są ważnym narzędziem dla wielu pracowników mobilnych – mówi Kevin Jones, Managing Director w Panasonic Computer Products Solutions Europe. – Obecnie skupiamy się na odświeżaniu naszych najbardziej wytrzymałych notebooków i jednocześnie wprowadzeniu na rynek zupełnie nowych modeli hybrydowych, które pozwalają nam utrzymać, a nawet zwiększać udział
w rynku –
dodaje.

 

W tym roku Panasonic wprowadził już dwa nowe modele wzmocnionych urządzeń 2w1. Pierwszy z nich 12-calowy Toughbook CF-33 jest w pełni wzmocniony, posiada dwie wymienne baterie, odłączaną klawiaturę i szerokie możliwości konfiguracji oraz zestaw portów biznesowych. Model jest skierowany do służb mundurowych, administracji publicznej oraz mobilnych pracowników serwisowych i technicznych. Na rynku CF-33 dostępny jest zarówno w postaci notebooka 2w1, jak i samodzielnego tabletu. Z kolei dla użytkowników pracujących w nieco mniej wymagającym środowisku, m.in. dla do handlowców, ubezpieczycieli oraz personelu medycznego, Panasonic wprowadził na początku tego roku model 2w1 klasy semi-rugged, FZ-Q2. Notebook ten posiada duży 12,5-calowy wyświetlacz, bogaty zakres portów biznesowych do współpracy zarówno z nowoczesnymi, jak i starszymi systemami. Jednocześnie, za sprawą braku wentylatora, urządzenie jest stosunkowo lekkie i cienkie.

 

Na europejskim rynku wzmocnionych tabletów Panasonic również utrzymuje pozycję lidera z 56-procentowym udziałem pod względem uzyskanych przychodów. Wynik jest w dużej mierze zasługą urządzeń typu handheld (z ekranem do 5 cali). Modele te, m.in. FZ-N1, FZ-F1 dedykowane sektorowi logistyki i produkcji, stanowią już jedną trzecią całej oferty Panasonic. W ciągu ostatniego roku sprzedaż Panasonic w tym segmencie produktów wzrosła aż o 176 proc.

 

– Dzięki udziałowi na poziomie 67 proc. w rynku w wytrzymałych notebooków i 56 proc. w rynku wzmocnionych tabletów w regionie EMEA w 2016 r., Panasonic nadal stanowi punkt odniesienia dla konkurencji – mówi David Krebs, Executive Vice President , Enterprise Mobility & Connected Devices w VDC Research. – Ponadto, za sprawą wprowadzenia na rynek pierwszych na świecie wzmocnionych modeli 2w1 i rozszerzenia portfolio urządzeń typu handheld, Panasonic oferuje jedne z najbardziej innowacyjnych produktów w segmencie wytrzymałych urządzeń przenośnych – dodaje.

 

Więcej informacji na temat profesjonalnych laptopów i tabletów Panasonic Toughbook i Toughpad można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/produkty-komputerowe/.