Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Panasonic TOUGHBOOK zaprezentował nową odsłonę portalu dla swoich partnerów handlowych z całej Europy.

Panasonic TOUGHBOOK zaprezentował nową odsłonę portalu dla swoich partnerów handlowych z Europy i tym samym zachęca ich do rozwijania działalności, a także do przyłączenia się do akcji „Plant a tree”. W jej ramach firma ma zasadzić ponad 1000 drzew w Europie i Tanzanii, aby wesprzeć kampanię ForestNation, która pomaga w walce z głodem, ubóstwem i wylesieniem.

 

Aby zachęcić swoich partnerów do korzystania z portalu Panasonic wysyłał do ponad 500 z nich zestawy do zasadzenia drzewka wraz z kodem logowania do portalu. Za każdy wpisany kod aktywacyjny Panasonic za pośrednictwem kampanii ForestNation zasadzi kolejne drzewo w Tanzanii.

 

– Korzystając z portalu partnerskiego Panasonic TOUGHBOOK, wyspecjalizowani resellerzy naszych notebooków, tabletów i urządzeń przenośnych, a także niezależni dostawcy oprogramowania (ISV) mają szansę rozszerzyć swoją ofertę biznesową, zyskując cenne wsparcie marketingowe i techniczne w sprzedaży. Jednocześnie mogą pomóc społecznościom i środowisku w Europie i Afryce – mówi Stefan Petterson, Channel Sales Manager w Panasonic TOUGHBOOK w Europie.

 

 

Odświeżenie europejskiego programu partnerskiego Panasonic TOUGHBOOK to jednym z priorytetów Stefana Pettersona od czasu objęcia przez niego latem br. funkcji Channel Sales Managera. Stefan Petterson pracuje w Panasonic od ponad 10 lat i ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży mobilnych urządzeń komputerowych. W ramach zmian kanał partnerski Panasonic THOUGHBOOK został podzielony na trzy odrębne obszary: program Engage dla partnerów zajmujących się wzmocnionymi notebookami i tabletami, program Edge dla partnerów oferujących wytrzymałe urządzenia typu handheld oraz program ISV ​​dla partnerów specjalizujących się w oprogramowaniu.

 

Portal dostarczy partnerom najnowszych informacji o produktach, aby mogli szybciej reagować na zapytania klientów oraz usprawnić promocję, sprzedaż i realizację projektów. Panasonic odświeżył również autorski program TOUGHBOOK University, który pomaga partnerom w poszerzeniu wiedzy na temat produktów i rozwiązań za pomocą narzędzi e-learningowych i seminariów internetowych.