Panasonic zaprezentował TOUGHBOOK Omnia, obsługiwane przez MCL Technologies kompletne rozwiązanie do tworzenia oprogramowania mobilnego dla klientów Panasonic TOUGHBOOK.
Panasonic zaprezentował TOUGHBOOK Omnia, obsługiwane przez MCL Technologies kompletne rozwiązanie do tworzenia oprogramowania mobilnego dla klientów Panasonic TOUGHBOOK. Pomaga ono firmom skrócić czas wprowadzania na rynek niestandardowych aplikacji biznesowych i skutecznie realizować projekty transformacji cyfrowej. Usługa obejmuje konsultacje, sprzęt, oprogramowanie, integrację i wsparcie techniczne.
– Zarządzanie aplikacjami na wielu urządzeniach i systemach operacyjnych może być skomplikowane. Przeważnie organizacje zarządzają różnorodną gamą mobilnych urządzeń IT i systemów operacyjnych działających autonomicznie. Zapewnienie, że wszystko jest zintegrowane i zaktualizowane na wszystkich platformach sprzętowych i programowych może być kosztowne i czasochłonne. TOUGHBOOK Omnia to opłacalne i kompleksowe rozwiązanie softwarowe firmy Panasonic, które może znacznie ułatwić tworzenie i utrzymanie niestandardowych aplikacji na profesjonalne urządzenia mobilne – wyjaśnia Jon Tucker, General Manager Solutions and Engineering w Panasonic TOUGHBOOK Europe.
Dzięki zastosowaniu platformy MCL (wiodącego w branży środowiska programowania, interfejsu i zarządzania cyklem życia mobilnych rozwiązań biznesowych) tworzenie i testowanie niestandardowych aplikacji jest ograniczone do dni lub tygodni, a nie miesięcy – znacznie szybciej niż przy użyciu tradycyjnego software house lub w przypadku rozwijania aplikacji wewnątrz firmy.
TOUGHBOOK Omnia może pomóc firmom w transformacji cyfrowej i przejściu na dane elektroniczne, umożliwiając np. dodanie do aplikacji sterowania głosem, a także poprzez aktualizacje istniejących aplikacji. Dzięki temu mogą one działać na nowych systemach typu backend lub najnowszych systemach operacyjnych, gdzie istnieje zapotrzebowanie na wysoce spersonalizowane aplikacje oraz gdzie konieczne jest dostosowanie aplikacji do działania na różnego rodzaju urządzeniach.
Przy ścisłej współpracy z klientem biznesowym, TOUGHBOOK Omnia zapewnia indywidualne wsparcie na każdym etapie:
Konsultacja
Deweloperzy systemów Omnia zapoznają się z konkretnymi wymaganiami klienta, a następnie udzielają porad i zaleceń dotyczących usprawnienia codziennej pracy i poprawy wydajności, które można osiągnąć poprzez zaprojektowanie i wdrożenie niestandardowych aplikacji. Proces obejmuje pełny cykl życia projektu, połączenie z wieloma systemami backend i najlepsze praktyki w zakresie mobilności. W ten sposób zaprojektowana aplikacja jest testowana w środowisku MCL przed dostawą, aby upewnić się, że rozwiązanie spełnia wymagania.
Stworzenie rozwiązania
Pełna aplikacja mobilna stworzona w ramach TOUGHBOOK Omnia jest następnie wbudowana w MCL i może być całkowicie spersonalizowana. MCL Mobility Platform pozwala klientom korzystać z wiodących funkcji, takich jak: obsługa głosu; funkcje we/wy, które poprawiają dokładność przechwytywania danych z kodów kreskowych, komend głosowych, podpisów, GPS, Smart Card, NFC i RFID; obsługa wielu języków; pełna integracja z systemami backend; zarządzanie użytkownikami; Kiosk Mode i App Desktop.
Wdrożenie
Po przetestowaniu i zatwierdzeniu rozwiązania Panasonic wspiera wdrażanie nowych aplikacji, aby zminimalizować przestoje i ułatwić użytkownikom końcowym korzystanie z nich. Aplikacje MCL są niezależne od systemu operacyjnego i sprzętu, więc po zaprogramowaniu mogą działać na wielu systemach operacyjnych, umożliwiając klientom w przyszłości zmianę systemu bez powodowania problemów z aplikacją.
Wsparcie
Po uruchomieniu aplikacji Panasonic nadal wspiera nowe rozwiązanie. Specjalny zespół zapewnia szybkie usuwanie błędów oraz zdalne przeglądanie i kontrolę urządzeń w celu rozwiązywania problemów. Wszystkie dane związane z działaniem rozwiązania są dostępne na centralnym pulpicie nawigacyjnym za sprawą dodatku Business Intelligence. Aplikację we współpracy z zespołem Omnia można też wzbogacać o nowe funkcje.
https://itreseller.pl/itrnewpanasonic-wybiera-system-sfa-rse-eleader-aby-zwiekszac-skutecznosc-merchandisingu-w-kanale-nowoczesnym/