Asseco wygrało kontrakt na cyfryzacja placówek MEDI-system, wdroży system AMMS w Data Center MEDI-system w Paryżu.

Asseco rozpoczęło współpracę ze spółką MEDI-system, która jest częścią międzynarodowej grupy ORPEA posiadającej sieć ponad 700 placówek w 10 krajach Europy. Kontrakt obejmuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu Asseco Medical Management Solutions. Zostanie on zainstalowany w Data Center MEDI-system w Paryżu, a korzystać z niego będą wszystkie placówki sieci w Polsce. Wartość projektu to ok. 1 mln zł brutto.

 

Głównym celem wdrożenia systemu Asseco Medical Management Solutions (AMMS) jest cyfryzacja placówek MEDI-system w ramach realizacji świadczeń zdrowotnych, zakontraktowanych
z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). AMMS umożliwi ograniczenie papierowego obiegu dokumentów, podniesienie poziomu obsługi pacjentów, a także usprawnieni pracę personelu medycznego poszczególnych placówek. Wdrożenie AMMS zapewni obsługę części medycznej oraz administracyjnej w poszczególnych lokalizacjach MEDI-system. Rozwiązanie zostanie zintegrowane z istniejącymi systemami: LIS, ERP oraz HR. Dodatkowo Asseco będzie odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń e-learningowych dla użytkowników oraz objęcie oprogramowania aplikacyjnego gwarancyjnym nadzorem autorskim przez okres 60 miesięcy. Instalacja systemu odbędzie się w Data Center MEDI-system w Paryżu.

 

Asseco jest w Polsce liderem w wśród dostawców oprogramowani dla sektora ochrony zdrowia, ale naszą ambicją jest wyjście także na zagraniczne rynki. W tym kontekście projekt realizowany dla tak znaczącego podmiotu, jakim jest francuska Grupa ORPEA będzie dla nas ważną referencją. Mam nadzieję, że nasza współpraca przełoży się na usprawnienie działania placówek MEDI-system, a także zwiększy komfort pacjentów oraz pracy personelu powiedział Krzysztof Groyecki, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.

 

AMMS to kompleksowe rozwiązanie informatyczne dedykowane dużym oraz średnim szpitalom, klinikom, centrom medycznym, przychodniom i ambulatoriom. Zapewnia obsługę części medycznej (HIS) oraz administracyjnej (ERP) placówki. Zastosowano w nim szereg udogodnień związanych z identyfikacją pacjenta, tj. rejestrację skierowań na podstawie dwuwymiarowych kodów kreskowych czy odczyt danych rejestrowanej osoby z dokumentów tożsamości. Umożliwia również drukowanie i odczyt skierowań w postaci zakodowanej. Przekazywanie tego typu dokumentów pomiędzy różnymi jednostkami w formie elektronicznej skraca czas rejestracji i przyjęcia pacjenta oraz eliminuje błędy wynikające z niepoprawnego odczytu pisma odręcznego.