ESL Gaming przedłuża i rozszerza wieloletnie, globalne partnerstwo z Monster Energy.
ESL Gaming, wiodąca firma esportowa na świecie, ogłosiła dziś przedłużenie i rozszerzenie swojej współpracy z Monster Energy. Nowa, wieloletnia umowa rozszerza się o kolejne produkty ESL Gaming i oznacza, że Monster Energy po raz pierwszy będzie wspierać także mobilny esport. Wideo możesz obejrzeć pod tym linkiem.
„Cieszymy się z możliwości rozszerzenia naszej współpracy z marką Monster Energy. Ich nieustanne zaangażowanie sprawia, że są czołowym sprzymierzeńcem esportu globalnie i pomagają nam stale zachwycać fanów w naszym wachlarzu światowej klasy tytułów” – powiedział Craig Levine, Co-CEO ESL Gaming. „Żadne inne portfolio nie oferuje tak szerokiego zakresu i dynamiki, zapewniając markom niezrównaną możliwość kontaktu z różnorodnymi społecznościami esportowymi i gamingowymi na całym świecie.”
Monster Energy ma długą i bogatą historię związaną z grami i esportem. Od 2014 r. jest kluczowym sponsorem i partnerem wydarzeń oraz festiwali esportowych pod marką DreamHack.
„Nasze partnerstwo z DreamHack, a teraz z ESL Gaming, jest jednym z najdłuższych i najbardziej udanych partnerstw w branży esportu i gier” – powiedział CMO Monster Energy, Dan McHugh. „Tak jak rozwinęliśmy wiele innych naszych głównych partnerstw, tak samo będziemy nadal wspierać i rozwijać turnieje esportowe najwyższej rangi, mobilny esport, festiwale DreamHack, a nawet partnerów detalicznych. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój naszych relacji z ESL Gaming i bycie częścią przyszłości esportu i wydarzeń związanych z życiem graczy na całym świecie.”
Nowa współpraca oznacza, że Monster Energy będzie nadal wspierać rozwijający się świat esportu jako globalny partner w ramach ESL Pro Tour CS:GO, w tym Intel® Extreme Masters, ESL Pro League, ESL Challenger i innych, a także w ramach należących do ESL Gaming rozgrywek Dota 2, lig ESL One i DreamLeague Dota 2 oraz mobilnych ekosystemów esportowych, w tym Snapdragon Pro Series.
Ponadto Monster pozostanie globalnym partnerem CS:GO Hub, platformy analitycznej, która pomaga drużynom i graczom rozwijać swoje umiejętności poprzez dostarczanie dogłębnych danych z ich rywalizacji i meczów.
Lenovo zaprasza na pierwszy webinar z cyklu Lenovo Channel News.