Wystartował AMD Partner Hub – wsparcie partnerów zapewniające możliwość uzyskania dostępu do kompleksowych informacji o produktach AMD.

Rok 2017 jest punktem zwrotnym w dziedzinie premier produktowych firmy AMD. Chcąc wesprzeć zarówno nowe produkty, które wchodzą na rynek, jak i uzbroić partnerów z kanału sprzedaży we wszystkie informacje i materiały, jakich potrzebują, z przyjemnością prezentujemy zupełnie nowy AMD Partner Hub.
Poza dotychczas funkcjonującymi, wielojęzykowymi dodatkami marketingowymi, materiałami treningowymi i artykułami branżowymi AMD Partner Hub zaoferuje także zupełnie nowy Partner Store, w którym będą oferowane fizyczne materiały do sprzedaży i marketingu, takie jak postery, naklejki i wiele więcej. Globalną listę wydarzeń, w których firma AMD będzie brała udział. Dzięki niej partnerzy będą mogli łatwo odnajdywać okazje do obejrzenia najnowszych produktów i technologii AMD w swoich regionach. Na liście znajdą się też informacje o prelegentach, stoiskach czy szczegółach imprez. Łatwe w obsłudze centrum zasobów Resource Library, które pozwala partnerom szybko i łatwo odnajdywać narzędzia i materiały w celu wsparcia sprzedaży produktów AMD – od logotypów, przez zestawy plików do kampanii, po poszczególne narzędzia sprzedażowe.
Celem, jaki przyświecał tworzeniu i organizowaniu Partner Hub, było zapewnienie partnerom AMD możliwości uzyskania najlepszego dostępu do materiałów przydatnych w promowaniu, zrozumieniu i pomyślnej sprzedaży produktów AMD. W miarę jak AMD wsłuchuje się w potrzeby partnerów będą dodawane kolejne funkcjonalności.
Partner Hub jest dostępny w polskiej wersji wraz ze zlokalizowaną na nasz rynek zawartością http://www.amd.com/pl/partner