Schneider Electric poszerza program partnerski o specjalizację e-commerce, tworząc nowe okazje do rozwoju dla partnerów firmy
Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, ogłosił nowy program partnerski ze specjalizacją: e-commerce. Zapewni on uproszczone, innowacyjne i oparte na współpracy podejście do rozwoju partnerów firmy w internetowych kanałach sprzedaży.
Nowa specjalizacja dla partnerów e-commerce przede wszystkim ma zapewnić:
- Wszechstronne szkolenia w zakresie znajomości firmy, produktów, rynku i mechanizmów e-commerce oraz zrównoważonego rozwoju,
- Zasoby i wsparcie niezbędne do utrzymania konkurencyjności i maksymalnego wykorzystania inwestycji w e-commerce,
- Współpracę z menedżerem ds. transformacji i aktywacji kanału handlu elektronicznego, który pomoże opracować strategie maksymalizacji sukcesu w przestrzeni e-commerce.
Rozwój handlu elektronicznego przy rosnącej liczbie sektorów gospodarki motywuje kolejne firmy do intensyfikacji działań na tym polu, aby nie zostały w tyle za konkurencją. Aby pomóc im osiągnąć sukces, Schneider Electric stworzył program dla partnerów e-commerce. Dostarcza on partnerom firmy najnowszych informacji o branży, nowościach i wydarzeniach, aby byli na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Dodatkowo partnerzy pozostają w kontakcie z menedżerem ds. transformacji i aktywacji handlu elektronicznego, który pomoże im opracować odpowiednie strategie maksymalizujące ich sukces na tym polu.
Program zapewnia kompleksowe szkolenia w zakresie znajomości firmy i oferty, zasad handlu elektronicznego czy zrównoważonego rozwoju, aby pomóc partnerom wyprzedzić konkurencję. Dodatkowo partnerzy będą mieli dostęp do szeregu nagród w zamian za ich zaangażowanie. Opcje te mogą obejmować m.in. fundusze marketingowe, rabaty czy inicjatywy wyprzedażowe, aby pomóc partnerom lepiej wykorzystać ich inwestycje w e-commerce.
– Misja programu partnerskiego Schneider Electric stała się bardziej wyraźna – powiedział David Terry, wiceprezes ds. kanałów IT w Schneider Electric w Europie. – Po raz pierwszy oferujemy naszym partnerom z branży nowy program e-commerce, który wyróżnia się na tle konkurencji. W jego ramach zapewniamy kompleksowy pakiet narzędzi i zasobów, które pomogą partnerom odnieść sukces w przestrzeni e-commerce. Od wsparcia marketingowego po pomoc techniczną, nasz program oferuje szeroki zakres usług, aby zapewnić partnerom najlepsze możliwe doświadczenie. Zadbaliśmy również o ekskluzywne rabaty i promocje, aby pomóc partnerom zmaksymalizować ich zyski. Dzięki wszechstronnym funkcjom i możliwości dostosowania do potrzeb, program dla partnerów e-commerce pomoże im wyprzedzić konkurencję.