Samsung Display Roadshow 2024: „Roadshow to nie tylko wiedza i prezentacje, ale to także sprzęt, który zabieramy ze sobą w Polskę” – podsumował wydarzenie Tomasz Bukowski z Samsung Electronics Polska
Samsung Electronics zorganizował w Polsce serię pokazów „Samsung Display Roadshow” pod hasłem „Visual Experience Transformation”, odwiedzając miasta takie jak Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków i Warszawa.
Podczas tego wędrującego wydarzenia, firma zaprezentowała najnowsze technologie wyświetlaczy, w tym monitory nabiurkowe, interaktywne tablice dużego formatu oraz ekrany LED. Te innowacyjne produkty wyróżniały się wyjątkową jakością obrazu, funkcjonalnością i modułową konstrukcją, która umożliwia dowolne konfiguracje. Uczestnicy mieli okazję zobaczyć te technologie na żywo oraz porozmawiać z ekspertami, co pozwoliło na pełniejsze zrozumienie ich potencjału i zastosowań.
„Roadshow to nie tylko wiedza i prezentacje, ale to także sprzęt, który zabieramy ze sobą w Polskę. Przewozimy część naszego showroomu, technologii, które mogliście obserwować w trakcie targów ISE w Barcelonie: na przykład prezentowaliśmy ekran IVC, który służy do produkcji wideo i wiele z naszych przyszłych realizacji będzie opartych o tę technologię. W tym roku zapraszaliśmy partnerów, żeby wesprzeć ich informacjami na temat tego, jak pozyskiwać zainteresowanie klientów, jak przekonywać do czasami trudnych inwestycji, walcząc z barierami finansowymi, które każdy może mieć. Postanowiliśmy także zaprosić w drugiej części dnia klientów końcowych, co było dla wielu okazało się cenną okazją do tego, żeby dowiedzieć się, jak poprowadzić skutecznie inwestycję z wykorzystaniem informacji na temat aktualnych trendów, sposobów finansowania i najnowszych technologii wyświetlania profesjonalnego, których w zasadzie nie może zabraknąć w przestrzeniach XXI wieku.” – podsumował Tomasz Bukowski, Senior Sales Manager w Samsung Electronics Polska.
Samsung po raz kolejny udowodnił swoją pozycję lidera w dziedzinie wyświetlaczy, oferując rozwiązania, które mogą zrewolucjonizować wizualne doświadczenia użytkowników. Firma skutecznie zaprezentowała swoje najnowsze, najciekawsze technologie, zarówno w formie sprzętu, jak i oprogramowania do zarządzania treścią (Samsung VXT). Tegoroczny Samsung Display Roadshow to swoisty tour po kraju z technologią, którą trzeba zobaczyć na żywo.
Uwadze polecamy komentarz Bogusławy Kalawskiej z Samsung Electronics Polska z wydarzenia Samsung Display Roadshow 2024: “Nie mówiliśmy o parametrach, tylko o tym, jak można stosować produkt w danych rynkach”:
Polecamy także komentarz Grzegorza Nowickiego z Samsung Electronics Polska w temacie Samsung Display Roadshow 2024: „Pokazaliśmy jak nowoczesne technologie mogą poprawić biznes w wielu rynkach wertykalnych”: