Bruno Murzyn na 10-lecie pracy w firmie AMD, z nowym stanowiskiem i nagrodą Executive Spotlight Award w uznaniu za rolę, jaką odegrał we wprowadzaniu produktów EESC na rynek.
Bruno Murzyn objął stanowisko PR Manager EMEA EESC & Workstation Graphics. To oznacza, że jest częścią zespołu AMD dla Europy, Środkowego Wschodu i Afryki będąc bezpośrednio odpowiedzialny za współpracę z lokalnymi zespołami przy realizowaniu aktywności w poszczególnych krajach w zakresie produktów EESC, czyli do zastosowań wbudowanych (Embedded), korporacyjnych (Enterprise) i przygotowywanych na zamówienie (Semi-Custom) oraz kart graficznych dla stacji roboczych.
Nowe kompetencje zobowiązują go do organizowania współpracy między centralą firmy a lokalnymi biurami prasowymi przy wprowadzaniu nowych produktów z ww. kategorii na ww. rynki, opracowywanie nowych programów i inicjowanie nowych działań w celu uzyskiwania zakładanych efektów wizerunkowych. Bruno odpowiada także za stymulowanie zmian w testach produktowych tak, aby odpowiadały rzeczywistym scenariuszom użytkowania i tym samym odzwierciedlały pełnię możliwości nowego sprzętu AMD. Jednocześnie jego rolą jest też przekładanie złożonego działania wyrafinowanej technologii na korzyści zrozumiałe dla szerszego audytorium, a także kontakt i kształtowanie relacji z prasą oraz partnerami z regionu.
Rada dyrektorów AMD przyznała Bruno w ostatnim czasie nagrodę Executive Spotlight Award w uznaniu za rolę, jaką odegrał we wprowadzaniu produktów EESC na rynek. Doceniono w szczególności pracę towarzyszącą powrotowi firmy AMD na grunt wysoko-wydajnych serwerów wraz z premierą procesorów AMD EPYC™ o dalece niekonwencjonalnej architekturze platformy i procesora. Uczestnicząc, koordynując i wdrażając nowe aktywności oraz strategie stał się ważnym ogniwem swojego zespołu, a w rezultacie sukcesu nowej marki sprzętu. Nagroda zbiegła się z jubileuszem 10-lecia pracy w AMD, w której obejmował kolejno stanowiska PR Managera CEE & Adriatics, PR & Marketing Managera CEE & Baltics oraz ostatnio Tech PR Managera EMEA. Przed zatrudnieniem w AMD Bruno wspierał działania PR, marketingu i sprzedaży w firmach ASUS i Lenovo, a z branżą IT związany jest od 17 lat.