COMMVAULT ogłasza ważne rozszerzenia programu dla Partnerów pozwalające nie tylko uprościć, ale przede wszystkim usprawnić przez nich działalność oraz zwiększyć jej skalę.
COMMVAULT, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych oraz zarządzania danymi w środowiskach hybrydowych, poinformowała o istotnym rozszerzeniu swojego programu dla partnerów. Dzięki personelowi, programom i zasobom udostępnianym przez Commvault partnerzy są głównym elementem strategii firmy w zakresie wprowadzania produktów na rynek. Strategia ta stanowi podstawę sukcesu Commvault oraz ogólnoświatowej sieci partnerów firmy.
Po uwzględnieniu opinii partnerów oraz formalnym uruchomieniu nowego programu partnerskiego Commvault usprawnił wszystkie aspekty współpracy z partnerami, aby ułatwić im dokonywanie transakcji z Commvault, oferowanie produktów firmy oraz pełne wykorzystanie potencjału rynku w zakresie backupu oraz zarządzania danymi.
Commvault chce w większym stopniu ukierunkować swoją działalność na partnerów. W tym celu firma przekierowała istotną część zasobów w ramach działów sprzedaży, współpracy z partnerami i marketingu celem utworzenia nowych zespołów obsługujących cztery kategorie partnerów: aliansów (światowych dostawców sprzętu czy oprogramowania), partnerów i dystrybutorów typu VAR, dostawców usług oraz globalnych integratorów systemów. Personel, programy i narzędzia Commvault skupiają się na wspieraniu wymienionych partnerów, aby umożliwić rozwój zarówno ich działalności, jak i działalności Commvault.
Program współpracy Commvault z partnerami został rozszerzony o następujące elementy:
- Utworzenie nowego centrum usług pod nazwą Partner Success Desk, które przez 24 godziny na dobę pomaga partnerom na całym świecie w różny sposób, od udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe po rozwiązywanie problemów technicznych na wszystkich etapach procesu sprzedaży. Centrum to zapewnia partnerom szybszy i łatwiejszy dostęp do wsparcia i zasobów firmy Commvault.
- Zaawansowany system Partner Demand Center, który zapewnia partnerom dostęp do zespołu firmy Commvault świadczącego usługi marketing concierge oraz pomagającego w inicjowaniu i realizowaniu kampanii marketingowych. System Partner Demand Center umożliwia partnerom bezproblemowy przekaz treści bezpośrednio na ich strony WWW i platformy mediów społecznościowych.
- Znacznie udoskonalony system Commvault Quote Center, zaprojektowany z myślą o ułatwieniu partnerom tworzenia wycen produktów i przekazywania ich klientom w ciągu zaledwie kilku minut. Pozwala to istotnie skrócić czas ofertowania, a w konsekwencji uzyskać przewagę nad konkurencją.
- Odświeżony portal dla partnerów z nowymi narzędziami, treściami i zasobami zorientowanymi na optymalizację obsługi partnerów i wspólne osiąganie sukcesów. Dzięki nowym, uproszczonym procedurom dostępu i rozmowie na żywo partnerzy mogą szybko i łatwo czerpać korzyści ze wszystkich najnowszych narzędzi sprzedaży, materiałów marketingowych oraz zasobów ułatwiających korzystanie z programu, aby rozwijać i rozszerzać swoją działalność w zakresie produktów firmy Commvault.
- W ramach programu dla partnerów rozszerzono dostępność funduszy Business Development Funds, aby umożliwić partnerom rozwój działalności i wykorzystywanie nowych możliwości przez promowanie i sprzedaż rozwiązań Commvault.
- Nowe inwestycje kadrowe: jednym z elementów zaangażowania firmy Commvault we współpracę z partnerami jest zatrudnienie nowych menadżerów wyższego szczebla, skupionych ściśle na pomaganiu partnerom w osiąganiu sukcesów. Jedną z takich osób jest Scott Strubel, nowy globalny dyrektor ds. współpracy z partnerami.
- Zaprojektowany na nowo i uproszczony zestaw produktów obejmuje kompleksowe rozwiązania do tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych oraz zarządzania danymi, w tym infrastrukturę pamięci masowej, automatyzację świadczenia usług i nadzór korporacyjny nad danymi. Zaprojektowany na nowo zestaw produktów Commvault został uproszczony i skonsolidowany z 20 różnych pakietów. Efektem są cztery zaawansowane rozwiązania.
Co o wprowadzanych zmianach sądzą partnerzy
„Jako wieloletni sprzedawca produktów Commvault wiemy, że firma ta zawsze stawia partnerów na pierwszym miejscu” ¾ powiedział Damon Robertson, dyrektor zarządzający COOLSPRiT. „Rozszerzenia programu Partner Advantage to kolejny dowód zaangażowania firmy Commvault w pomaganie COOLSPIRiT w dostarczaniu czołowych rozwiązań do zarządzania danymi dla moich klientów w ewoluującej i coraz bardziej skupionej na chmurze gospodarce cyfrowej”.
„Firma Commvault uprościła procedury programu Partner Advantage oraz rozszerzyła nagrody dla partnerów, co stwarza nowe możliwości zwiększania sprzedaży oraz uzyskania nowych źródeł przychodów” ¾ powiedział Edward Hoogeveen, architekt rozwiązań chmurowych, dział strategii i rozwiązań firmy Telindus. „Rozszerzenia te pozwalają mi nadal czerpać korzyści z naszej dotychczasowej współpracy. Jednocześnie Commvault zaoferował nam wsparcie w zakresie rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych”.
„Niezmiernie cieszymy się z kontynuacji współpracy z firmą Commvault, która wprowadza program Partner Advantage na nowy, wyższy poziom” ¾ powiedział Chris Kiaie, dyrektor zarządzający firmy ORIIUM. „Z entuzjazmem patrzymy na możliwości sprzedaży i wdrażania jeszcze większej liczby rozwiązań w zakresie danych i zarządzania nimi w imieniu naszych klientów, a wszystko to przy największych jak dotąd możliwościach dostosowywania, jak również większej prostocie i lepszym wsparciu”.
Partnerzy mogą teraz łatwiej oferować produkty, a dzięki różnorodnym opcjom cenowym i licencyjnym lepiej dostosować się do wymagań klientów. Commvault ułatwia partnerom sprzedaż swoich rozwiązań, ich wdrażanie i zarządzanie nimi w sposób przynoszący korzyści zarówno sprzedawcy, jak i klientowi.
„Commvault chce być preferowanym partnerem w zakresie tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych oraz zarządzania danych”. Świat biznesu szybko się zmienia. Zmienia się również Commvault, tak by pomagać naszym partnerom w szybszym dostarczaniu rozwiązań umożliwiających rozwój. Wszystkie nasze inwestycje w program partnerski i jego rozszerzenia zostały poczynione z myślą o pomocy naszym partnerom w rozwoju ich działalności” ¾ powiedział Owen Taraniuk, dyrektor Commvault ds. współpracy globalnej i rozwoju rynku. „Te zmiany i udoskonalenia są bezpośrednim wynikiem opinii przekazanych przez partnerów. Pomogą one w naszym wspólnym rozwoju, ułatwią współpracę z Commvault i pozwolą zaspokoić zmieniające się potrzeby naszych partnerów w coraz bardziej skupionej na chmurze gospodarce cyfrowej”.
Dostępność
Nowe rozszerzenia programu partnerskiego, obejmujące dostęp do narzędzi i zasobów, są już dostępne.