Lenovo Premium Care – rusza nowa akcja dla użytkowników laptopów Yoga, w ramach której firma Lenovo obejmuje gwarancją zwrotu, 100% ceny zakupu urządzenia.

W dniu 27 sierpnia 2018 r. rusza akcja Lenovo Premium Care, w ramach której ultrabooki z serii Yoga zostają objęte gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu urządzenia, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni. Lenovo to jeden z największych dostawców komputerów na świecie, a ich produkty należą od wielu lat do najchętniej kupowanych także w Polsce. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, firma uruchamia program Premium Care dla swojej flagowej linii laptopów Yoga, a więc najbardziej mobilnych rozwiązań w ofercie firmy.

 

Klienci nabywający sprzęt Lenovo z serii Yoga do dnia 31 grudnia 2019 r. otrzymują gwarancję zwrotu ceny zakupu, jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni. Po tym okresie konsumenci mogą liczyć na odszkodowanie w wysokości 100% ceny zakupu oraz naprawiony sprzęt. Akcją objęte są laptopy konwertowalne Yoga zaczynając od serii 500, a kończąc na najnowszych modelach, tj. Yoga 920, 730 czy 530.

 

 

Aby móc skorzystać z oferty Lenovo Premium Care należy zarejestrować zakup na stronie www.lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu.

 

„Celem naszej akcji jest zapewnienie jeszcze większego komfortu i bezpieczeństwa zakupu laptopów Yoga, które należą do najpopularniejszych produktów konsumenckich w Polsce. Objęcie akcją całej linii urządzeń od modelu 500 daje naszym klientom szerokie możliwości wyboru sprawdzonych konwertowalnych laptopów. Wierzymy, że akcja Premium Care spotka się z pozytywnym przyjęciem i będziemy mogli rozwijać ją dalej.” – komentuje Alicja Klemendorf, Marketing Manager Lenovo Polska.

 

Zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie. Oprócz tego zwiększono poziom i liczbę wykwalifikowanych konsultantów technicznych. Poprawie uległa również obsługa call centre, w efekcie czego aż 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.

 

 

Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door. Wprowadzone zmiany mają również odzwierciedlenie w ocenie przyznawanej przez klientów. W przeprowadzonej ankiecie ocenili oni czas realizacji naprawy przez serwis na poziomie 8.7/10.

 

Akcją promocyjną objęte są laptopy Lenovo Yoga serii 500, 700 oraz 900:

  • Yoga 500
  • Yoga 510
  • Yoga 520
  • Yoga 530
  • Yoga 700
  • Yoga 710
  • Yoga 720
  • Yoga 730
  • Yoga 900
  • Yoga 900s
  • Yoga 910
  • Yoga 920

 

Więcej informacji o produktach objętych akcją na stronie www.lenovoyoga.pl.