Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji w Polsce, na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży Mi Points.
Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji. Na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży tzw. Mi Points. Większość punktów zostanie otwartych już 29 listopada. Będą one zlokalizowane na terenie całego kraju. Sieć sprzedaży Mi Points będzie w pełni zintegrowana z oficjalnym sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach. Wraz z Mi Stores, Mi Points stworzą sieć 45 punktów w blisko 40 miastach, w których będzie można kupić produkty Xiaomi bezpośrednio od producenta.
Mi Points to dedykowane przestrzenie w już istniejących sklepach. Są to głównie niezależne obiekty wielkopowierzchniowe oferujące smartfony oraz sprzęt IT, RTV i AGD. Część z nich jest zlokalizowana w galeriach handlowych. W ten sposób produkty Xiaomi mają wzbogacić ich ofertę oraz ułatwić dostęp do urządzeń marki również w mniejszych miastach.
Mi Points są wydzielonymi przestrzeniami w sklepach partnerów, w których prezentowane będą produkty Xiaomi. Chcemy w ten sposób zwiększać świadomość marki i naszych produktów w Polsce. Mamy nadzieję, że te punkty sprzedaży będą dużym ułatwieniem dla kupujących, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – dodał Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.
30 punktów Mi Points otwartych zostanie na przełomie listopada i grudnia w miastach: Biała Podlaska, Białystok, Brodnica, Częstochowa, Darłowo, Garwolin, Gdynia, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Koszalin, Kraków, Kutno, Lębork, Łowicz, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Poznań, Przemyśl, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Szczecin, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów, Żuromin. Dokładne adresy Mi Points oraz lista promocji będą dostępne na mi-home.pl i mi.com/pl.
Mi Points będą zintegrowane ze sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach.
Obecnie firma ma już 14 oficjalnych punktów Mi Store w Polsce, w 10 miastach: Rzeszów (Galeria Rzeszów), Szczecin (Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy), Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Galeria Mokotów, Westfield Arkadia i Galeria Młociny), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera), Olsztyn (Galeria Warmińska), Lublin (Galeria Lublin Plaza) oraz Białystok (Galeria Alfa). Wkrótce zostanie otwarty również punkt w Gdańsku (Galerii Forum Gdańsk).
Rozwój sieci Mi Points pozwoli na szersze dotarcie do fanów marki. Po ich uruchomieniu, wraz z Mi Stores, stworzą sieć 45 punktów w 36 miastach, w których dostępne będą urządzenia producenta.