AMD wprowadza nowy program treningowy dla partnerów firmy. AMD Arena to naturalna konsekwencja rosnącego portfolio kalifornijskiej firmy.

Jeszcze całkiem niedawno szeroki program edukacyjny skierowany do partnerów AMD miałby znacznie mniej treści do przekazania niż dzisiaj. Teraz jednak, w dobie bogatej oferty kalifornijskiej firmy i licznych sukcesów na właściwie każdym polu, wiedza partnerów staje się kluczowa w dotarciu do ostatecznego klienta. Stąd program AMD Arena. 

Błyskawiczny rozwój gamy produktowej AMD w różnych kategoriach (Ryzen, EPYC, Radeon i inne), a także zwiększająca się popularność rozwiązań tego producenta oraz rosnące udziały w rynku, że partnerzy wymagają mocniejszego wsparcia niż wcześniej. Dlatego też AMD uruchomiło nowy motywujący program treningowy – AMD Arena. Nazwa wprawdzie brzmi jakby jej korzenie znajdowały się w gamingu, i nie bez przyczyny. AMD do nauki partnerów posłużyło się gamifikacją – ucząc się zdobywamy punkty, odblokowujemy poziomy, realizujemy zadania. Tak, zdobywamy też achievementy. Jednocześnie stale zdobywając wiedzę o produktach AMD.

Program obejmuje całe portfolio produktowe AMD – od procesorów wbudowanych, przez mobilne i desktopowe, układy graficzne konsumenckie i profesjonalne, aż po potężne, serwerowe układy AMD EPYC. AMD Arena pozwala zdobyć większą wiedzę o wszystkich tych produktach. Co więcej, w ramach wspomnianej wyżej gamifikacji możemy zyskać atrakcyjne nagrody.

AMD Arena jest dostępne globalnie na stronie AMD Partner Hub lub bezpośrednio tutaj: www.amd.com/arena.

https://itreseller.pl/itrnewamd-wspolnie-z-hpe-zaprezentowala-superkomputer-hawk-na-uniwersytecie-stuttgarckim-oraz-oglosila-wprowadzenie-do-oferty-2-nowych-procesorow-z-rodziny-2-generacji-amd-epyc/