Xiaomi przedłuża gwarancję na swoje telefony o trzy miesiące. Celem jest umożliwienie klientom skorzystanie z gwarancji po ustąpieniu pandemii.
W związku z obecną sytuacją w Polsce, polski oddział Xiaomi zdecydował o przedłużeniu gwarancji na smartfony. Oczywiśce rzecz dotyczy wyłącznie modeli z oficjalnej dystrybucji.
Dobry ruch ze strony Xiaomi. Smartfony Xiaomi z oficjalnej polskiej dystrybucji, których gwarancja kończy się w terminie wypadającym pomiędzy 15 marca i 15 kwietnia 2020 roku, będą miały ją przedłużoną o kolejne trzy miesiące – z 24 do 27 miesięcy. Firma zdecydowała się na ten ruch z dość zrozumiałych pobudek. W końcu obecnie skorzystanie z gwarancji może być dla wielu osób zwyczajnie utrudnione, więc chiński producent postanowił umożliwić to później, kiedy za kilka miesięcy pandemia koronawirusa, miejmy nadzieję, już zdąży wygasnąć.
W celu złożenia ewentualnej reklamacji wystarczy skontaktować się z autoryzowanym punktem serwisowym Xiaomi. Kontakt znajduje się pod adresem: https://www.ccsonline.pl/. Cały proces prowadzony jest w formule door to door.
Obecnie wszystkie stacjonarne sklepy Mi Store są zamknięte. Produkty Xiaomi można kupić na m.in. na stronach: mi-home.pl, mi-store.pl oraz mimarkt.pl. Do 29 marca trwa akcja promocyjna, w której można kupić m.in. najnowsze telefony w specjalnych cenach. M.in. całkiem niezły Xiaomi Mi Note 10 za 2199 zł czy Redmi Note 8 Pro za ledwie 999 zł.
https://itreseller.pl/itrnewxiaomi-prezentuje-redmi-k30-pro-i-redmi-k30-pro-zoom-edition-dwa-nowe-smartfony-dla-wymagajacych-ale-i-oszczednych-uzytkownikow/