Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dropbox rośnie w dobie pandemii. Wyniki finansowe firmy przewyższają oczekiwania analityków. Współdzielenie danych podczas pracy zdalnej napędza rozwój firmy.

Kwartalne przychody i zyski Dropbox przewyższyły szacunki analityków. Firma zajmująca się hostingiem plików zarejestrowała więcej płacących kont klientów na swojej platformie. Powodem jest oczywiście masowe przechodzenie na pracę zdalną.

Akcje spółki wzrosły o 4% po ogłoszeniu wyników za Q1 2020. Dropbox odnotował zysk netto w wysokości 39,3 mln USD, czyli 9 centów na akcję, w porównaniu ze stratą w wysokości 7,7 mln USD, czyli 2 centami na akcję, rok wcześniej. Firma podała, że na koniec pierwszego kwartału miała 14,6 miliona płatnych subskrybentów.

Przychody Dropboxa wzrosły o 18% do 455 milionów USD, wychodząc wyraźnie poza średnią prognozę analityków na 452,2 miliona USD za kwartał zakończony 31 marca.

https://itreseller.pl/itrnewkopie-zapasowe-nowej-generacji-co-wybrac-gdzie-przechowywac-dane-i-jak-obnizyc-koszty-podpowiada-andrzej-niziolek-dyrektor-regionalny-w-veeam-software-poland/