W czasach, gdy połowa pracowników na świecie wykonuje swoje zadania zdalnie, zespoły IT stoją przed sporymi wyzwaniami. Nowe usługi firmy HP odciążą działy IT oraz zwiększą efektywność pracowników.

W czasach, gdy połowa pracowników na świecie wykonuje swoje zadania zdalnie, zespoły IT stoją przed sporymi wyzwaniami. To na nich spoczywa obowiązek zarządzania, zabezpieczania i wspierania urządzeń pracowników rozproszonych w wielu miejscach, często bez możliwości udzielenia im pomocy osobiście. Jednocześnie, sprawą nadrzędną dla IT stała się pomoc w zapewnieniu lepszej produktywności i doświadczeń pracowników dzięki technologii.

 

HP dokłada wszelkich starań, aby pomóc zespołom IT sprostać wyzwaniom, przed którymi stoją dziś ich organizacje. Firma posiada bogate portfolio usług, które zapewniają działowi IT dostęp do praktycznych informacji, dzięki bezpiecznemu gromadzeniu telemetrii urządzeń oraz zastosowaniu analityki i głębokiego uczenia się za pośrednictwem platformy HP TechPulse. Zaledwie kilka tygodni temu, podczas targów CES 2021, HP ogłosiło HP Smart Support, które pomaga zespołom IT skrócić czas połączeń z HP Support. Dzięki tej darmowej funkcji oraz telemetrii w chmurze, dział obsługi klienta w HP ma teraz dostęp do informacji na poziomie urządzenia. Sprawia to, że pracownicy mogą poprawić jakość obsługi i skrócić czas, jaki użytkownicy spędzają na rozmowach z działem pomocy technicznej. Usługa HP Smart Support będzie dostępna do pobrania na początku marca br.

 

HP ogłasza jednocześnie kolejne usługi oparte na wiedzy, w tym:

  • HP Active Care dla proaktywnego wsparcia i utrzymania urządzeń
  • HP Proactive Insights do inteligentnego monitorowania floty
  • HP Proactive Endpoint Management do zarządzania punktami końcowymi na wielu systemach operacyjnych

 

Proaktywne wsparcie i utrzymanie urządzeń dzięki HP Active Care

Dla zespołów IT zapewnienie, że dzisiejsze środowisko pracy ma minimalny wpływ na wydajność, oznacza identyfikację i rozwiązywanie awarii urządzeń, zanim staną się one problemem. Jeszcze przed wybuchem pandemii, ponad połowa menedżerów IT stwierdziła, że zwiększona analiza predykcyjna będzie priorytetem w ich strategii zarządzania urządzeniami.

HP Active Care wykorzystuje sztuczną inteligencję HP TechPulse, aby pomóc działowi IT proaktywnie identyfikować konieczne naprawy urządzeń i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany, oszczędzając cenny czas i frustrację pracowników. Usługa ta zapewnia połączenie predykcyjnej analizy stanu urządzeń, proaktywnego tworzenia zgłoszeń do działu pomocy technicznej, zdalnego wsparcia, usług naprawczych oraz konkretnej reakcji w następnym dniu roboczym, dzięki czemu pracownicy mogą kontynuować pracę. Zespoły IT mogą również skrócić czas przestoju dzięki automatycznemu generowaniu zgłoszeń, które otwierają sprawę w dziale pomocy technicznej po wykryciu problemu i informują zespół IT klienta w celu zaplanowania naprawy.

 

Inteligentne monitorowanie floty dzięki HP Proactive Insights

Niezwykle istotna dla firm jest możliwość posiadania jednego rozwiązania, które skutecznie monitoruje flotę urządzeń pracowniczych, niezależnie od typu komputera czy systemu operacyjnego, na którym działa. Tak właśnie działa HP Proactive Insights. Zapewnia analizę urządzeń różnych producentów i z różnymi systemami operacyjnymi, pomagając organizacjom zmniejszyć koszty oraz złożoność zarządzania urządzeniami. Analiza dostarczana przez platformę HP TechPulse pomaga działom IT zarządzać kondycją i wydajnością urządzeń końcowych, jednocześnie mierząc oraz optymalizując komfort pracy pracowników.

Kierownicy działów IT mogą teraz mierzyć, śledzić i poprawiać doświadczenia swoich zespołów, korzystając z analiz lub ankiet dotyczących doświadczeń pracowników. Ich zaangażowanie w dużej mierze zależy od doświadczeń z technologią. HP chce pomóc organizacjom w proaktywnym identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów z tym związanych.

HP Proactive Insights pozwala zarówno menedżerom IT, jak i partnerom handlowym HP działającym w ich imieniu, zapewnić pracownikom odpowiednią technologię do wykonywania ich pracy. Menedżerowie IT mogą z powodzeniem odpowiadać na problemy związane z urządzeniami lub aplikacjami, zanim wpłyną one na pracowników lub organizację. Proactive Insights sugeruje zalecenia dotyczące środków zaradczych, które mogą być przekazywane do systemu zarządzania usługami IT (ITSM) klienta poprzez integrację API.

 

Usługa zarządzania punktami końcowymi (na wielu systemach operacyjnych) z HP Proactive Endpoint Management

Skuteczne i wydajne zarządzanie urządzeniami nigdy nie było bardziej istotne niż teraz, gdy pracownicy są mocno rozproszeni. HP Proactive Endpoint Management to usługa zarządzania punktami końcowymi, która może pomóc klientom i partnerom ograniczyć ilość czasu poświęcanego na żmudne zadania, związane z zarządzaniem urządzeniami. Zespoły IT mogą teraz odciążyć się od najbardziej uciążliwych zadań, takich jak śledzenie zasobów, kontrola wydajności urządzeń i ich wykorzystanie.

Eksperci serwisowi HP służą jako rozszerzenie zespołu IT organizacji – wykorzystując analizy HP TechPulse i wiodące narzędzia oparte na chmurze, aby pomóc w zarządzaniu urządzeniami punktów końcowych, niezależnie od platformy lub producenta – dzięki czemu dział IT może skupić się na optymalizacji ogólnych doświadczeń pracowników w zakresie technologii. Usługa jest kompatybilna z takimi systemami, jak ServiceNow, Microsoft Intune i VMware®.

HP udostępnia usługi oparte na analizie, wykorzystujące unikalne możliwości i sztuczną inteligencję platformy HP TechPulse, umożliwiając kierownikom działów IT nadanie priorytetów usprawnieniom w celu zmaksymalizowania wydajności i poprawy doświadczeń pracowników.

 

HP Active Care jest już dostępny, a HP Proactive Insights oraz HP Proactive Endpoint Management będą dostępne w marcu br.

 

https://itreseller.pl/itrnewczy-czeka-nas-pandemia-cyberatakow-jak-rysuje-sie-2021-r-w-kontekscie-cyberprzestepstw-w-jaki-sposob-chronic-zasoby-firmy-przed-niepozadanymi-atakami/