Facebook planuje otworzenie sklepów stacjonarnych? Ma to pomóc w zachęcaniu do rozwiązań VR.

Według The New York Times, Meta, wcześniej znana jako Facebook, rozważa otwieranie sklepów fizycznych, aby zaprezentować swoje gogle Oculus VR obok urządzeń Portal, inteligentnych okularów Rayban Stories i wszelkich przyszłych urządzeń AR.

Zgodnie z informacjami podanymi przez uznany, amerykański tytuł, Mark Zuckerberg uważa, że ​​fizyczne sklepy zmniejszyłyby bariery wejścia, pozwalając ludziom doświadczyć VR i AR. Źródła sugerują, że dyskusje na temat sklepów fizycznych trwają od zeszłego roku, a wiele szczegółów wymaga jeszcze dopracowania, jeśli Meta zdecyduje się w ogóle rozwinąć ten pomysł.

NYT twierdzi, że widział dokumenty, które stwierdzają, że celem tych sklepów jest uczynienie świata „bardziej otwartym i połączonym”, dając ludziom poczucie „ciekawości, bliskości”, doświadczając „podróży bez osądów” przez zestawy VR. Dokumenty opisują planowany wygląd tych fizycznych sklepów jako nowoczesny i minimalistyczny i sugerują, że nazwa „Facebook Store” była dotychczas preferowaną.

Meta już wcześniej prowadziła kilka detalicznych sklepów na lotniskach, prezentując swoje urządzenia Oculus. Najwyraźniej nowy flagowy sklep może znajdować się w Burlingame w Kalifornii, gdzie znajduje się również kampus Meta Oculus.

 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.