AB S.A. rozszerza współpracę z chińskim gigantem AGD – Grupą Midea, właścicielem takich marek jak Toshiba, Midea czy Comfee, zostając strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE.

Grupa Midea – właściciel takich marek jak Toshiba, Midea czy Comfee wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowo Wschodniej poszerzając ofertę AGD o wiele nowości produktowych. Autoryzowanym partnerem została firma AB S.A – największy dystrybutor technologii w Polsce i jeden z liderów w Europie. Celem synergii liderów produkcji i dystrybucji jest nie tylko poszerzenie oferty produktowej dostępnej na rynku ale również wzmocnienie świadomości wybranych brandów produktowych.

 

Grupa Midea, jeden z największych na świecie producentów urządzeń dla gospodarstw domowych jest aktywna na polskim rynku od dwóch lat. Spółka AB właśnie została autoryzowanym partnerem do rozwoju m.in. marki Toshiba na rynku AGD w Europie Środkowo Wschodniej. Do oferty polskiego dystrybutora trafiły też kolejne nowe produkty takich marek jak Midea i Comfee.

 

Poszerzenie współpracy z Grupą Midea to przede wszystkim potwierdzenie naszej skuteczności, wiedzy i pozycji na rynku dystrybucji w Europie. To dla nas ogromna radość i odpowiedzialność, że tak kluczowy producent powierza nam markę Toshiba – jedną z najcenniejszych w swoim portfolio. Dzięki tej współpracy zwiększamy też atrakcyjność naszej oferty w kategorii AGD i tym samym dajemy naszym resellerom kolejną przewagę rynkową– wyjaśnia Krzysztof Sumara, Business Development Manager w AB S.A.

 

 

Grupa Midea dzięki współpracy z polskim dystrybutorem będzie rozwijała w Europie Środkowej swoją ofertę w takich kategoriach jak pralki, chłodziarki, kuchenki mikrofalowe, zmywarki, płyty grzewcze, odkurzacze, roboty sprzątające i małe AGD (SDA).

 

W grudniu 2019 roku debiutowaliśmy na polskim rynku z oczyszczaczami powietrza marki Toshiba. Obecnie klienci mogą kupować nasze pralki, lodówki i kuchenki mikrofalowe. Tworząc nasze produkty wychodzimy w przyszłość, aby sprostać wymaganiom naszych klientów i konsumentów. Klienci doceniają to zaangażowanie. Nasze produkty zyskują zaufanie i popularność wśród konsumentów już w ponad 200 krajach. Wierzymy, że współpraca liderów z zakresu produkcji i dystrybucji przyniesie bardzo dużo korzyści klientom nie tylko z Polski, ale też całej Europy Środkowo-Wschodniej – wyjaśnia Magdalena Marciniszyn, Product Marketing Manager Eastern Europe w Grupie Midea.

 

Nowości od Grupy Midea są już dostępne na platformie e-commerce ABOnline.pl, która cieszy się dużą popularnością wśród resellerów.

 

 

https://itreseller.pl/video-realme-madhav/