Lenovo nawiązuje strategiczne partnerstwo z Orange Polska.
Lenovo Polska, czołowy dostawca rozwiązań technologicznych, rozpoczyna szeroką współpracę z Orange Polska, innowacyjnym dostawcą usług teleinformatycznych i telekomunikacyjnych z największą, najbardziej zaawansowaną technologicznie infrastrukturą w kraju. Lenovo dostarczając urządzenia serii ThinkPad E, przyczyni się do rozwoju oferty Orange dla małych i średnich przedsiębiorstw zarówno po stronie usług, jak i sprzętu do pracy, odpowiadając na wyzwania nowej rzeczywistości i pracy zdalnej.
Lenovo Polska i Orange Polska podpisały list intencyjny o partnerskiej współpracy na polskim rynku małych i średnich przedsiębiorstw, dzięki czemu portfolio sprzętowe Operatora poszerzy się m.in. o najnowsze laptopy Lenovo ThinkPad E.
Komputery tej serii stworzono z myślą o biznesie. Są idealnymi urządzeniami dla profesjonalistów, którzy cenią sobie mobilność. Wyróżnia je doskonałe połączenie minimalistycznego wzornictwa z wytrzymałością klasy wojskowej i niezawodnymi zabezpieczeniami.
„Uzupełnienie portfolio Orange o możliwość zakupu biznesowych laptopów w elastycznych modelach finansowania udowadnia, że nasza współpraca z Lenovo jest faktyczną i konstruktywną odpowiedzią na codzienne potrzeby biznesu. Usługi Orange w połączeniu z niezawodnymi komputerami biznesowymi Lenovo ThinkPad zapewnią naszym klientom elastyczną pracę z każdego miejsca, zapewniając komfortowe wideokonferencje i niezawodność w codziennych obowiązkach” – mówi Arkadiusz Wójcik, Dyrektor Rozwiązań ICT w Orange Polska.
Pełna oferta Orange dla małych i średnich przedsiębiorstw uzupełniona o wydajne laptopy Lenovo ThinkPad E idealnie odpowiada na potrzeby klientów, którzy korzystając z technologii chcą w bezpieczny sposób pracować z klientami i partnerami biznesowymi.
„Współpraca z Orange to doskonały przykład realizowanych przez nas celów – w tym przypadku poszerzenia rynku. Pozwoli nam ona na jeszcze lepsze dotarcie do małych i średnich przedsiębiorstw, które poszukują idealnych dla siebie narzędzi pracy, co doskonale wpisuje się w naszą strategię jako czołowego producenta i dostawcy usług IT” – mówi Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.