„Podwójne życie” graczy, większość z nich identyfikuje się ze swoim internetowym alter ego bardziej niż z prawdziwą tożsamością

Z najnowszych badań wynika, że ponad połowa (52%) graczy identyfikuje się ze swoim internetowym alter ego bardziej niż z prawdziwą tożsamością. Zainspirowane tą podwójną osobowością, Lenovo nawiązało współpracę z artystą komiksowym i projektantem gier Salvą Espínem, w trakcie której została stworzona kolekcja limitowanych naklejek, łączące świat online i offline.

Świat cyfrowy rzeczywiście jest „matrixem” świata rzeczywistego – badania przeprowadzone przez Lenovo wykazały, że gracze czują się najbardziej autentyczni, gdy grają w domu (58%), a następnie podczas spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i rodziną (52%) oraz uczestnicząc w innych osobistych hobby i zainteresowaniach (46%).

 

 

Ponieważ prawie 60% graczy decyduje się zachować swoje życie związane z grami do czasu zakończenia pracy, wyniki badań wykazały, że niektóre zawody czują się najbardziej autentyczne podczas grania w określone gatunki gier. Według badania Lenovo, pracownicy biurowi (44%), pracownicy sektora medycznego i opieki zdrowotnej (42%), pracownicy sektora finansowego (38%) oraz pracownicy naukowi (40%) czują się najbardziej autentyczni, gdy grają w gry strategiczne. Ponadto, osoby pracujące w sektorze komputerowym czują się najbardziej autentyczne grając w gry RPG (45%), a twórcy (40%) wybierają gry fabularne.

Laptopy Lenovo Legion pełnią rolę epickiego przewodnika łącząc światy przemierzane przez graczy. Laptopy Lenovo Legion 7 i Lenovo Legion Slim 7, wyposażone w procesory AMD Ryzen™ i grafikę AMD Radeon™, oferują większą swobodę poruszania się, a jednocześnie dostarczają odpowiedniej mocy i wydajności, dzięki którym użytkownicy mogą nadal wygrywać na urządzeniach o stylu i drapieżności doprowadzonych do granic możliwości.

 

 

Wielu graczy prowadzi podwójne życie, ale rzadko kiedy ta dwoistość jest celebrowana. Wychodząc naprzeciw tej mentalności, Lenovo Legion nawiązało współpracę z Salvą Espínem, artystą komiksowym i projektantem gier, znanym ze współpracy z Marvelem przy takich postaciach jak Deadpool, She-Hulk, X‑Men i Wolverine, aby stworzyć serię naklejek „Second Skin”.

 

„To niesamowite uczucie być częścią projektu, który pozwolił mi oddać się wszystkim moim pasjom: projektowaniu, grom i technologii. Bardzo podobał mi się cały proces twórczy, ścisła współpraca z zespołem Lenovo w celu stworzenia pięciu projektów, które najlepiej ilustrują wyniki ankiety. Mój Lenovo Legion 7 posiada już naklejkę, która reprezentuje dwoistość między moim zawodowym „ja” a moim gamingowym „alter ego” i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak te projekty staną się częścią laptopów tysięcy ludzi!”. – podkreślił Salva Espín.

 

Naklejki są zestawieniem tego, jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy przez cały czas przyjmowali nasze internetowe, autentyczne ja. Od Maga na kawie po rycerza sprawdzającego swój ekwipunek medyczny – te naklejki mają zachęcić graczy do przyjęcia swoich alter ego, niezależnie od tego, w jaką postać się wcielił.

 

„Praca z Salvą nad kampanią Second Skin sprawiła nam wiele radości. Jako marka, która zawsze pasjonowała się wspieraniem graczy, aby dokonywali niesamowitych rzeczy – zarówno w grze, jak i w życiu – naszą ambicją jest, aby naklejki Second Skin zachęcały naszą społeczność do bycia autentycznym „ja”, bez względu na to czy są pracy, czy w połowie bitwy. Naklejki na laptopy są wyrazem naszej osobowości, a w tych projektach Salva zdołał genialnie uchwycić zderzenie obu światów. Mamy nadzieję, że rozprzestrzenią tyle radości, ile przyniosły nam”. – komentuje Alberto Spinelli, Chief Marketing Officer, Lenovo EMEA.

 

„Badania te wskazują na ważną prawdę o roli doświadczeń związanych z grami w życiu wielu ludzi jako źródła zabawy, bogatych połączeń społecznych i prawdziwego wyrażania siebie. Społeczności, które tworzą się wokół gier i doświadczeń związanych z graniem, nie mają sobie równych i cieszymy się, że możemy współpracować z Lenovo, aby uczcić graczy przenoszących swoje prawdziwe ja na inne aspekty życia poprzez Savage Stickers.” – dodaje Christian Dotzauer, EMEA Marketing Lead, AMD.

 

Ostateczna naklejka zostanie stworzona przez społeczność Lenovo Legion Gaming. Każdy może przesłać swój  szkic własnego alter ego, po prostu odpowiadając na wątek społecznościowy i przesyłając swoje dzieło. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 26 stycznia 2023 roku. W tym momencie Salva osobiście wybierze swojego faworyta, a następnie będzie współpracował ze zwycięzcą, aby przekształcić jego koncepcję w ostateczny projekt Second Skin.

 

Hewlett Packard Enterprise podczas Kongresu Partnerów HPE 2023 pod hasłem „The Team – czyli wspólna droga do zwycięstwa” nagrodziło najlepszych partnerów biznesowych.