Microsoft prowadzi dochodzenie w sprawie awarii aplikacji Outlook, która nastąpiła dzisiaj w nocy

Microsoft poinformował, że bada problemy z usługą poczty elektronicznej Outlook, ponieważ użytkownicy w Ameryce Północnej mieli problemy z dostępem, wysyłaniem lub wyszukiwaniem e-maili na platformie.

Było ponad 2000 przypadków osób zgłaszających problemy z Outlookiem późno we wtorek około 23:10 ET, według Downdetector.com, który śledzi przestoje poprzez zestawienie raportów o stanie ze źródeł, w tym błędów zgłoszonych przez użytkowników na swojej platformie.

Firma monitorująca sieć wykazała, że raporty spadły do 351 zdarzeń osób zgłaszających skargi na godzinę 2:10 ET.

„Użytkownicy głównie hostowani w regionie Ameryki Północnej próbujący uzyskać dostęp do Outlook.com mogą nie być w stanie wysyłać, odbierać ani wyszukiwać wiadomości e-mail. Dodatkowa funkcjonalność, taka jak Kalendarz wykorzystywany przez inne usługi, takie jak Microsoft Teams, również będzie dotknięty awarią” – powiedział Microsoft w aktualizacji na swojej stronie statusu.

Niedawna zmiana” doprowadziła do problemu i firma pracuje nad ponownym uruchomieniem części infrastruktury dotkniętej problemem, aby przywrócić usługi, napisał Microsoft w tweecie.