LG zadbało o komunikację, wdrażając najnowocześniejsze ekrany na zupełnie nowym Estadio Wanda Metropolitano, klubu piłkarskiego Atlético de Madrid.
Hiszpańscy miłośnicy futbolu na własne oczy zobaczą efekty współpracy słynnego klubu piłkarskiego ze światowym liderem w dziedzinie innowacyjnych telewizorów i paneli informacyjno-reklamowych. Cztery lata projektowania i intensywnych prac remontowych sprawiły, że drużyna Atlético de Madrid mogła powitać swoich kibiców na zupełnie nowym Estadio Wanda Metropolitano, położonym we wschodnim dystrykcie Madrytu, San Blas-Canillejas. Jest to trzeci co do wielkości stadion w Hiszpanii, a dzięki współpracy z firmą LG Electronics został wyposażony w cztery ogromne tablice wyników LED.
„Współpraca z klubem Atlético de Madrid jest wspaniałym doświadczeniem, a modernizacja stadionu stanowiła wyjątkowe wyzwanie oraz okazję do zademonstrowania zalet zaawansowanych cyfrowych urządzeń informacyjno-reklamowych LG. Fani drużyny Atlético de Madrid oglądający mecze z trybun będą mogli zobaczyć akcje swoich ulubieńców w najdrobniejszych szczegółach, co tylko spotęguje przeżywane emocje.” – powiedział Kwon Soon-hwang, szef oddziału Information Display firmy LG Electronics.
„Dzięki świetnie zaprojektowanym wyświetlaczom LG, zrealizowaliśmy nasze plany dotyczące znacznych zmian jakościowych i estetycznych na odnowionym stadionie Wanda Metropolitano. Korzystając z technologii LG możemy zapewnić lepsze wrażenia wszystkim widzom oraz członkom klubu, którzy przychodzą na nasz nowy stadion, aby na żywo oglądać mecze, koncerty lub inne wydarzenia.” – Íñigo Aznar, dyrektor handlowy klubu Atlético de Madrid.