Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

KONTEL poszerza swoje portfolio w segmencie audio-wideo dla biznesu, podpisując kontrakt z GN Group na dystrybucję produktów marki Jabra

Firma KONTEL podpisała kontrakt z GN Group na dystrybucję produktów marki Jabra. Tym samym rodzimy VAD poszerzył swoje portfolio w segmencie audio-wideo dla biznesu o komplementarne rozwiązania do wideokonferencji, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące. W rezultacie umowy oferta Jabra jest dostępna od listopada dla całej sieci partnerskiej KONTEL, rodzimego dystrybutora wyspecjalizowanego w rozwiązaniach do komunikacji audio-wideo.

Umowa dodaje do portfolio KONTEL unikalne rozwiązania wideo – systemy wideokonferencyjne z rodziny Jabra PanaCast oraz audio – profesjonalne zestawy słuchawkowe Evolve i Evolve2 dedykowane do pracy hybrydowej, linię Engage zaprojektowaną do pracy w Call Center oraz zestawy głośnomówiące Speak i Speak2. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dystrybucji wideokonferencji i słuchawek, zespół KONTEL świadczyć będzie wysokokwalifikowane doradztwo w doborze rozwiązań Jabra, a także wsparcie techniczne i szkolenia.

 

„Jesteśmy przekonani, że współpraca z nowym dystrybutorem w tak ważnym w regionie rynku, jakim jest Polska, przyczyni się do obopólnego sukcesu w nadchodzących miesiącach. Partnerstwo z Jabra pozwoli resellerom KONTEL lepiej realizować projekty w nowych obszarach i skuteczniej zaadresować potrzeby małych i średnich sal konferencyjnych. Wieloletnie doświadczenie KONTEL na rynku Pro AV da nam możliwość wspólnego zidentyfikowania nowych partnerów i klientów końcowych, dzięki czemu umocnimy pozycję Jabra jako lidera w dziedzinie audio i wideo.” –  podsumowuje Tomasz Miller, Head of Central and Eastern Europe w firmie Jabra, marce grupy GN Audio.

 

„Cieszymy się, że w naszym portfolio zagościły technologie Jabra certyfikowane z producentami z naszej oferty: Barco, Roomz, ScreenBeam, Yamaha, Snom, Alcatel-Lucent Enterprise czy innovaphone Pozwoli to resellerom jeszcze sprawniej budować ekosystemy AV w oparciu o portfolio KONTEL ” – dodaje Andrzej Wiśniewski, BDM i członek zarządu KONTEL.

 

Jest to kolejna inwestycja KONTEL w strategiczne partnerstwo z innowacyjną marką. Celem jest budowa komplementarnego i konkurencyjnego portfolio, dzięki czemu resellerzy i integratorzy mogą  u jednego dystrybutora skompletować cały projekt, a także uzupełnić swoją ofertę o unikatowe elementy.

 

IT RESELLER nr 354/2023 „W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft