Wartość transakcji wykonanych za pośrednictwem kont mPay wzrosła o 141% w porównaniu z 2023 rokiem

Jak podała spółka, łączna wartość transakcji przechodząca przez konta mPay w 2023 roku wyniosła 59 mln zł wobec 41,7 mln zł w roku 2022, co oznacza wzrost o 141% r/r w tym obszarze.

Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej czy regulowanie opłat parkingowych przy użyciu smartfonu lub tabletu.

mPay zanotował również wzrost ilości przetworzonych transakcji z ponad 7,5 mln w 2022 roku do ponad 9,1 mln w 2023 roku. to kolejny wzrost, tym razem o ponad 121%. Te dane pokazują też jednoznacznie,  że średnia wartość transakcji znacząco wzrosła w stosunku do minionych 12 miesięcy.

mPay zadebiutowała na rynku w 2003 r. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew.

Lenovo Top Partners Award 2023: Wieczór pełen wrażeń i celebracja współpracy biznesowej. Kto w tym roku został nagrodzony „Jedynką”?