Wartość transakcji wykonanych za pośrednictwem kont mPay wzrosła o 141% w porównaniu z 2023 rokiem
Jak podała spółka, łączna wartość transakcji przechodząca przez konta mPay w 2023 roku wyniosła 59 mln zł wobec 41,7 mln zł w roku 2022, co oznacza wzrost o 141% r/r w tym obszarze.
Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej czy regulowanie opłat parkingowych przy użyciu smartfonu lub tabletu.
mPay zanotował również wzrost ilości przetworzonych transakcji z ponad 7,5 mln w 2022 roku do ponad 9,1 mln w 2023 roku. to kolejny wzrost, tym razem o ponad 121%. Te dane pokazują też jednoznacznie, że średnia wartość transakcji znacząco wzrosła w stosunku do minionych 12 miesięcy.
mPay zadebiutowała na rynku w 2003 r. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew.