Panasonic z tytułem Worldwide Olympic Partner w sektorze urządzeń audiowizualnych – będzie wspierać Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024 w Paryżu

Panasonic, jako Worldwide Olympic Partner w sektorze urządzeń audiowizualnych, odegra kluczową rolę w przygotowaniach do Letnich Igrzysk 2024 w Paryżu, skupiając się na promowaniu efektywności operacyjnej i ekologicznej równowagi.

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i systemy projekcji. We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, Paryskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk oraz Olimpijskimi Usługami Nadawczymi, Panasonic, jako czołowy partner globalny oraz założyciel Programu TOP, zobowiązał się do świadczenia niezawodnego wsparcia na każdym etapie przygotowań i realizacji tych wyczekiwanych wydarzeń.

Dążąc do tego, by Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024 stały się wydarzeniem jeszcze bardziej zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju, Panasonic dostarczy przełomowe rozwiązania, które odpowiadają na branżowe wyzwania, takie jak deficyt siły roboczej oraz potrzeba zaawansowanej kreacji wizualnej. Wykorzystanie platformy IT/IP KAIROS umożliwi wyświetlanie wideo na dużych ekranach LED w prawie każdej z 26 lokalizacji zawodów, co przyczyni się do znacznego uproszczenia i zwiększenia efektywności procesów. Dzięki temu, obsługa treści dla maksymalnie trzech lokalizacji będzie możliwa za pośrednictwem jednego sytemu KAIROS Core. Kamery zdalne znajdą się także we wszystkich 29 pomieszczeniach dla mediów, a centralizacja usług językowych w głównym centrum prasowym umożliwi realizację tłumaczeń z dowolnej lokalizacji, minimalizując potrzebę przemieszczania się. Te inicjatywy podniosą wydajność operacyjną poprzez udoskonalenie zarówno sprzętu, jak i oprogramowania, w porównaniu do wcześniejszych wydarzeń.

 

 

Planując najobszerniejszą dotychczas instalację projektorów na obiektach Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, Panasonic przewiduje montaż 130 laserowych projektorów. Wśród nich wyróżnia się model uznawany za najmniejszy i najlżejszy projektor[1] na świecie, którego wymiary są o 40% mniejsze[2] w porównaniu do wcześniejszych wersji. Dzięki oszczędzającym pracę rozwiązaniom projekcyjnym producenta, zminimalizowane zostanie zapotrzebowanie na zasoby potrzebne do transportu, magazynowania i instalacji, co wpłynie na obniżenie śladu węglowego imprezy. Niedawno wprowadzona przez Panasonic zdalna usługa zarządzania – Remote Managed Service – umożliwi operatorom sterowanie i monitorowanie rozległych systemów projekcyjnych przez chmurę, co pozwoli na szybką korektę potencjalnych niedoskonałości projekcji, jak np. nieprawidłowości w ustawieniu obrazu wynikające z wibracji, bez fizycznej obecności w miejscu instalacji. Te przełomowe technologie wspólnie przyczynią się do realizacji celu wydarzenia w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Od ponad 30 lat, począwszy od Igrzysk w Barcelonie w 1992 roku, Panasonic dostarcza sprzęt i usługi AV na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie. Ponadto, w październiku 2014 roku, firma przeszła do historii i jako pierwsza japońska spółka została Worldwide Paralympic Partner Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, tym samym przyczyniając się do rozwoju tej imprezy na arenie międzynarodowej.

Pod hasłem „Dzielenie się pasją”, Panasonic poprzez swoje działania sponsorskie pomaga przekazywać ludziom na całym świecie podekscytowanie, napięcie i emocje tych elitarnych zawodów sportowych. Firma z całego serca wspiera misję Igrzysk Paraolimpijskich, których celem jest tworzenie inkluzji społecznej dla osób z niepełnosprawnościami poprzez promowanie sportu paraolimpijskiego. Panasonic pozostaje oddany tworzeniu produktów i usług, które są dostępne dla wszystkich, w tym dla seniorów i osób z niepełnosprawnościami.

 

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB