Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei wprowadza na rynek nową markę oprogramowania do inteligentnej jazdy 

Chińska firma technologiczna Huawei zaprezentowała w środę nową markę oprogramowania do inteligentnej jazdy. Jest to jej najnowszy krok w kierunku zostania głównym graczem w branży pojazdów elektrycznych. 

Jak podaje Reuters, nowa marka Qiankun planuje dostarczać systemy autonomicznego prowadzenia obejmujące podwozie, system audio i fotel kierowcy, powiedział Jin Yuzhi, dyrektor generalny jednostki biznesowej Intelligent Automotive Solution (IAS) firmy Huawei, podczas konferencji prasowej wydarzenie przed salonem samochodowym w Pekinie.

W listopadzie Huawei poinformowało, że jednostka zostanie wydzielona jako nowa spółka, która otrzyma podstawowe technologie i zasoby jednostki oraz pozyska inwestycje od partnerów takich jak producent samochodów Changan Auto. Jak dotąd we współpracy z chińskimi producentami samochodów zaprezentowała także siedem modeli pojazdów elektrycznych, które sprzedają się dobrze, powiedział Jin. Należą do nich trzy modele marki Aito we współpracy z Seres, sedan Luxeed S7 opracowany wspólnie z Chery, dwa modele z Avatr ze wsparciem Changan Auto i jeden z Arcfox należącym do Beijing Automotive Group.

„Rok 2024 będzie pierwszym rokiem masowej komercjalizacji inteligentnej jazdy, a łączna liczba samochodów wyposażonych w system autonomicznego prowadzenia Huawei do końca roku przekroczy 500 000” – powiedział Jin.

Spodziewane jest też, że w ciągu roku na rynek trafi ponad 10 modeli samochodów wyposażonych w system Qiankun firmy Huawei. Konglomerat technologiczny z siedzibą w Shenzhen wprowadził na rynek w 2019 roku swój inteligentny moduł samochodowy, mając na celu stanie się odpowiednikiem niemieckiego dostawcy motoryzacji Bosch z ery inteligentnych pojazdów elektrycznych oraz dostarczanie oprogramowania i komponentów partnerom.