Inetum ogłasza dwa nowe partnerstwa z ServiceNow TPSM i Pelico
Inetum nawiązało dwa strategiczne partnerstwa, które mają na celu usprawnienie obsługi klientów i wzmocnienie oferty firmy. Oba partnerstwa mają na celu dalsze wzmacnianie pozycji Inetum jako europejskiego lidera w dziedzinie usług cyfrowych oraz wspieranie transformacji cyfrowej klientów w różnych sektorach.
Inwestycja w ServiceNow Technology Provider Management (TPSM)
Inetum stało się jedną z pierwszych firm w Europie, która zainwestowała w rozwój platformy, wspierając tym samym zarządzanie usługami dla klientów, dostawców i pracowników. Rozszerzenie możliwości platformy ServiceNow pozwoli Inetum zoptymalizować procesy zarządzania dostawcami, obniżyć koszty oraz poprawić efektywność operacyjną, a także zwiększyć satysfakcję klientów i pracowników.
– Inwestycja w platformę ServiceNow TPSM to okazja do skokowej poprawy efektywności operacyjnej i usprawnienia współpracy z partnerami biznesowymi. – komentuje Marek Pokorski, General Manager Inetum w Polsce – Możliwości oferowane przez ServiceNow TPSM wsparte ekspertyzą wdrożeniową Inetum przynoszą wymierne korzyści w postaci obniżenia kosztów i poprawy konkurencyjności.
Współpraca z Pelico
Inetum nawiązało współpracę z firmą Pelico, aby oferować zoptymalizowane rozwiązania do zarządzania łańcuchami dostaw w fabrykach na terenie Europy. Partnerstwo to ma na celu wsparcie producentów w radzeniu sobie z rosnącą złożonością operacyjną i zapewnienie większej elastyczności. Dzięki połączeniu platformy SaaS Pelico z wiedzą Inetum w zakresie zarządzania łańcuchami dostaw, firmy przemysłowe będą mogły szybciej wdrażać te rozwiązania, poprawiając wydajność produkcji oraz współpracę zespołów operacyjnych.
– Pelico jest stosunkowo nowym graczem na polskim rynku, ale zyskuje uznanie dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie zarządzania operacjami produkcyjnymi. Dzięki temu partnerstwu polskie przedsiębiorstwa będą w stanie lepiej przewidywać i eliminować wąskie gardła w produkcji, co poprawi ich efektywność i terminowość dostaw – komentuje Paweł Olejniczak, Head of Sales w Inetum w Polsce.