IT Channel Leaders 2024: „Bardzo się cieszę, że nas doceniono (…) Nagroda, którą otrzymaliśmy jest związana z naszym zaangażowaniem w kanał edukacyjny” – podkreślił Dominik Kaczmarek, CEO Komsa – Westcoast Group Company
IT Channel Leaders 2024 – wydarzenie zorganizowane przez IT Reseller miało na celu podkreślenie znaczenia współpracy i adaptacji do szybko zmieniającego się rynku IT. Podczas IT Channel Leaders wyróżniono firmy, które poprzez efektywne programy partnerskie i innowacyjne podejście wyznaczają nowe standardy w branży. Wśród nagrodzonych znalazła się firma Komsa, obecnie część Westcoast Group. Dystrybutor został nagrodzony w kategorii Programy i projekty specjalne.
Nagroda ta stanowi uznanie dla unikalnych projektów realizowanych przez Komsa, które nie tylko wspierają rozwój partnerów biznesowych, ale także pomagają w trudnym procesie wprowadzania rozwiązań technologicznych na rynek, szczególnie w obszarze edukacji.
„Bardzo się cieszę, że zaczęliśmy dostrzeżeni, że nas doceniono. Mnie i mój zespół. Naszą organizację. Nagroda, którą otrzymaliśmy jest związana z naszym zaangażowaniem w kanał edukacyjny.” – powiedział Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Westcoast Group Company – „(…) To wielka odpowiedzialność związana z tym, że propagujemy dość niszowe rozwiązania, które są proponowane przez Google’a, natomiast dzięki nim doprowadzamy do wzrostu konkurencyjności na polskim rynku, co wierzymy, że przekłada się zarówno na motywację po stronie konkurencji, jak i na wzrost różnorodności. Google jest na dzień dzisiejszy rozwiązaniem, które nie jest bardzo wolumenowe. Natomiast wierzymy w to, że dzięki między innymi naszym aktywnościom i zaangażowaniem, jego wyniki na polskim rynku będą rosły.”
Komsa – Westcoast Group Company jest dziś jednym z tych dystrybutorów, którzy podejmują się niełatwego zadania działania na rynku edukacyjnym, stawiając przy tym na segment Chromebooków – komputerów, które w wielu krajach są wybierane do zadań edukacyjnych, podczas gdy w Polsce były de facto wykluczone np. z programu Laptop dla ucznia.