M4B S.A. – polski producent digital signage, trzyktrotny zdobywca IT Champion 2018, podpisał umowę dystrybucyjną z AB S.A.
Średni czas oczekiwania na ekran LED, który firma mogłaby wykorzystać jako nośnik reklamowy, to ok. 10-12 tygodni. Teraz ten produkt będzie dostępny od ręki. Jak to możliwe? AB S.A., największy dystrybutor IT i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej, podpisał umowę dystrybucyjną z M4B – polskim producentem rozwiązań digital signage bazujących na wysokiej jakości modułach LED.
Podpisana umowa między M4B a AB S.A. dotyczy dystrybucji wszystkich komponentów niezbędnych do budowy ścian LED. Klienci w jednym miejscu otrzymają: moduły diodowe oraz konstrukcje do instalacji tych modułów wraz z zastosowaną elektroniką (karty nadawczo-odbiorcze, systemy sterowania oraz systemy zarządzania, tzw. playery z zaimplementowanym oprogramowaniem). Magazynowanie wszystkich komponentów w jednym miejscu spowoduje, że klienci nie będą musieli czekać kilku tygodni, tylko dostaną produkt od ręki.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisanego kontraktu. Stale rozwijamy zakres sprzedaży produktów na rynku digital signage. Naszym podstawowym celem oprócz konkretnych, założonych wyników sprzedaży, jest maksymalnie skrócony czas dostępności produktów i instalacji modułów LED. Umożliwi to szybką popularyzację tego typu rozwiązań na polskim rynku. Produkty LED szczególnie dobrze zdają egzamin tam, gdzie wymagana jest duża jasność i kontrast obrazu. Wszelkie instalacje typu „outdoor” i „semioutdoor” na świecie są zdominowane przez ściany LED. Technologia ta umożliwia ogromną swobodę w zakresie doboru kształtu i wykorzystania przestrzeni. Jestem przekonany, że wspólnie z firmą M4B S.A. zbudujemy ten rynek w Polsce, wykorzystując wzajemnie swoją wiedzę i doświadczenia – mówi Krzysztof Krupski, Business Unit Manager, AB S.A.
– W najbliższych latach sprzedaż ekranów LED zrówna się ze sprzedażą nośników LCD, dlatego inwestujemy w ten obszar i rozwijamy w nim swoje kompetencje. Ważnym elementem tego procesu było zbudowanie linii montażowej gotowych ekranów w podwarszawskim Piasecznie, a kolejnym podpisana niedawno umowa z AB S.A. Dzięki temu, technologia LED jest dostępna dla każdego i natychmiast – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.
Produkty M4B LED posiadają certyfikowane moduły, o dużym stopniu innowacyjności. W ofercie znajdą się zarówno komponenty do instalacji, które są indeksowane w danych jednostkach wielkości i rozdzielczości, cabinety, czyli produkty wielomodułowe jak również gotowe konstrukcje, np. obustronny semafor. Ze względu na produkcję, która odbywa się w Polsce, produkty M4B LED cechuje wysoka jakość, ale też korzystna cena.
Oferta marki M4B dostępna jest na stronie: www.abonline.pl