Honor ma nowego Country Managera – Michael Jing, doświadczony manager w budowaniu silnej pozycji marek na europejskich rynkach.

Honor to wiodąca marka smartfonów będąca własnością Grupy Huawei. Marka, zgodnie ze swoim motto „For the Brave” („Dla odważnych”), została opracowana w odpowiedzi na potrzeby „cyfrowych tubylców” w oparciu o zoptymalizowane pod kątem Internetu produkty oferujące niezrównane doświadczenia użytkownika, inspirujące do działania, pobudzające kreatywność i skłaniające młodych ludzi do urzeczywistniania marzeń. Wkrótce Michael Jing, nowy Country Manager Honor Poland, będzie udostępniał tę markę na polskim rynku.

 

Marka Honor wyróżniła się, wykazując się odwagą do postępowania wbrew utartym schematom i podejmowania działań niezbędnych do wprowadzania najnowocześniejszych rozwiązań i technologii dla swoich klientów.

 

– Honor, młoda i innowacyjna marka smartfonów, ambitnie podchodzi do planów rozwoju w Polsce. Bliska współpraca z partnerami i nowe produkty, takie jak Honor Play z rewolucyjną technologią GPU Turbo zostaną wdrożone w naszym kraju jeszcze tego lata i wczesną jesienią. Od czerwca, za ugruntowanie pozycji marki na polskim rynku odpowiada Country Manager – Michael Jing, doświadczony w budowaniu silnej pozycji marek na europejskich rynkach.

 

Michael Jing od 13 lat pracuje w branży telekomunikacyjnej w Chinach, Azji Południowo-Wschodniej i Europie. Przed objęciem obecnego stanowiska Michael zarządzał Huawei Thailand Consumer Business Group, gdzie odpowiadał za strategię biznesową, marketing i rozwój projektów. Wcześniej był dyrektorem Huawei Czech Consumer Business Group (mającą pod swoimi skrzydłami również Austrię, Słowację i Słowenię), Huawei Sweden Consumer Business Group oraz Huawei Nordic and Baltic Consumer Business Group. Michael odniósł znaczące sukcesy zarządzając biurami w Europie i Tajlandii, które z pozycji początkujących graczy wyprowadził na pozycje rynkowych liderów.

 

Rok 2017 przyniósł marce Honor wiele sukcesów na całym świecie z Europą włącznie, np. w Wielkiej Brytanii odnotowała ona 200% wzrost wielkości sprzedaży. W 2018 roku liczne produkty Honor z powodzeniem weszły na rynek. Przykładowo, w ciągu miesiąca od rozpoczęcia sprzedaży w Chinach i tygodnia od światowej premiery w Londynie sprzedano ponad milion egzemplarzy modelu Honor 10, sprzedaż Honor 9 w ciągu 28 dni od premiery przekroczyła milion sztuk, a Honor View 10 uzyskał 10 wyróżnień dla najlepszego smartfonu podczas CES 2018 („Best Smartphone of CES 2018”). W Niemczech i we Francji Honor stał się bestsellerem w kategorii smartfonów i wiele modeli tej marki zajmowało miejsca w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się urządzeń w serwisie Amazon, włączając w to Honor 9 i Honor 8 we Francji oraz Honor 6X w Niemczech i we Francji.

 

„Bazując na ogromnym sukcesie w Chinach, chcemy umocnić naszą pozycję w Europie. Moim celem jest uczynienie z Honor ulubionej przez młodych Polaków marki smartfonów” – powiedział Michael Jing, Country Manager Honor Poland.

 

 

– „Obecnie jesteśmy tutaj rosnącym graczem, potrzebujemy czasu na wzmocnienie rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży. Jestem przekonany, że dzięki bliskiej współpracy z partnerami i wyjątkowym produktom, które wkrótce wprowadzimy na rynek szybko ugruntujemy naszą pozycję na polskim rynku. Jeszcze tego lata i wczesną jesienią wprowadzimy do Polski Honor Play – nasz pierwszy smartfon z rewolucyjną technologią GPU Turbo oraz modele: Honor 7S, Honor 7A i Honor 7C.”

 

GPU Turbo** to zintegrowana systemowo technologia oprogramowania przyspieszająca przetwarzanie grafiki. Proces został przeniesiony do głębszych warstw systemu, z korzyścią dla komfortu użytkowania urządzeń mobilnych marek Huawei i Honor. Technologię GPU Turbo zauważalnie podnosi szybkość i optymalizuje wrażenia z gier mobilnych, co z pewnością docenią gracze. W przyszłości może ona obsługiwać AR i VR oraz znaleźć zastosowanie w takich sektorach jak e-szkolenia, zakupy online czy telemedycyna, pomagając w tworzeniu najlepszych efektów wizualnych dla użytkowników urządzeń mobilnych.