Brother prezentuje w swoich urządzeniach rozwiązania, które sprawiają, że praca jest nie tylko wydajna, ale znacznie wygodniejsza. Oto cztery rozwiązania, które pomogą oszczędzić czas w biurze.   

We współczesnym świecie, w którym permanentnie zmagamy się z brakiem czasu, każda sekunda jest na wagę złota. Tracenie czasu na prace biurowe może być szczególnie frustrujące, zwłaszcza kiedy zbliża się deadline. Dlatego Brother w swoich urządzeniach oferuje rozwiązania, które sprawiają, że praca jest nie tylko wydajna, ale znacznie wygodniejsza. Oto cztery rozwiązania, które pomogą oszczędzić czas w biurze.             

 

1. Request Help – skrót do zarządzania problemami związanymi z urządzeniami.

Kiedy na wyświetlaczu drukarki pojawia się komunikat o błędzie, nie zawsze mamy czas zastanawiać się co powinniśmy w tym momencie zrobić. Próba znalezienia rozwiązania na oślep może spowodować jeszcze większe problemy. W takim momencie warto mieć pod ręką sprawnego informatyka. Usługa Request Help zapewnia fachową poradę na wyciągnięcie ręki, zapewniając większą kontrolę i spokój ducha. Wystarczy nacisnąć ikonę, aby utworzyć pełny raport diagnostyczny i automatycznie wysłać go pocztą elektroniczną do administratora IT lub dostawcy usług druku. To intuicyjne rozwiązanie jest bezpieczne, nie wymaga dodatkowych urządzeń i zapewnia większą kontrolę nad sprzętem.

 

2. Brother Order Supplies – bezstresowy sposób uzupełniania materiałów eksploatacyjnych.

Jeśli chcemy, aby urządzenie drukujące oferowało najwyższą jakość druku przez cały czas, konieczna jest regularna wymiana materiałów eksploatacyjnych. Informacja o tym, że ktoś przed nami właśnie wykorzystał cały tusz w drukarce, kiedy natychmiast musimy wydrukować pilny dokument, może wyprowadzić z równowagi. Dzięki nowej usłudze Brother’s Order Supplies istnieje możliwość zamówienia materiałów eksploatacyjnych bezpośrednio z panelu drukarki. Dzięki temu, kiedy zobaczymy komunikat o niskim poziomie tonera, wystarczy kliknąć przycisk, a dostawca usług zapewni brakujące materiały. Jest to idealna usługa dla firm, które nie chcą korzystać z usługi Managed Print Services (MPS), ale szukają prostej i taniej metody do wyeliminowania czasochłonnego procesu osobistego składania zamówień.

 

3. Panel zdalny – pomoc na wyciągnięcie ręki.

Awaria drukarki w „gorącym” okresie może utrudnić pracę całego biura. Przyjazd serwisanta często oznacza co najmniej kilka godzin oczekiwania. Do tego znaczna część awarii nie wymaga rozkręcania sprzętu. Aby ułatwić życie w przypadku problemów związanych z drukarką, administrator IT lub dostawca usług druku może teraz naprawić awarię on-line. Usługa zdalnego panelu działa w czasie rzeczywistym i umożliwia dostawcy usług IT bezpieczny dostęp do drukarki, szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Dzięki temu w przypadku awarii może on natychmiast zająć się sprzętem, minimalizując czas i koszty związane z wyjazdami.

 

4. Barcode Print+ – umożliwia drukowanie kodów kreskowych przemysłowej jakości na biurowej drukarce.

Korzystanie z kodów kreskowych ułatwia pracę nie tylko w sektorze handlowym czy logistycznym. To prosta i skuteczna metoda digitalizacji zasobów. Dzięki drukarkom z opcją Barcode Print+ wyeliminowano potrzebę zakupu drogiego oddzielnego, urządzenia do drukowania kodów kreskowych. Teraz biurowa drukarka może je drukować w jakości przemysłowej, dzięki czemu skanery nie będą miały problemu z ich odczytem, a praca będzie przebiegała sprawniej.