Sprzedaż Xiaomi Mi 10 Pro osiągnęła równowartość 28,5 miliona dolarów w mniej niż minutę. Co takiego ma w sobie najnowszy flagowiec Xiaomi?

Ceny w Chinach zaczynają się od (po przeliczeniu) ponad 700 dolarów, więc Xiaomi Mi 10 Pro jest dość drogim telefonem jak na tę markę. Jednak chińskiemu producentowi udało się sprzedać nowych telefonów naprawdę dużo – firma osiągnęła ponad 28,5 miliona dolarów ze sprzedaży nowych flagowców w zaledwie 55 sekund podczas pierwszej sesji sprzedaży błyskawicznej.

Xiaomi Mi 10 Pro może nie być tak przystępny cenowo jak Mi 9 lub Mi 8, ale nowy flagowiec zapowiada się na kolejny hit chińskiego producenta. Popularny w polskim internecie hasztag #xiaomilepsze zdaje się tym razem być zasadny nie tylko w kwestii relacji cena/jakość, ale póki co także innych – wydajności lub fotografii. Według informacji opublikowanej niedawno na Weibo, pierwsza błyskawiczna sprzedaż flagowca Xiaomi zakończyła się w zaledwie 55 sekund z dobrym wynikiem dla firmy – ponad 200 milionów juanów, co obecnie przekłada się na ponad 28,5 miliona dolarów.

Biorąc pod uwagę cenę początkową wynoszącą około 716 dolarów (za wersję z 8 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci na dane), najprawdopodobniej Xiaomi udało się już sprzedać co najmniej 35 000 sztuk w Chinach – chociaż trudno jest to dokładnie oszacować, ze względu na różnorodność wersji urządzenia – cena topowej konfiguracji (12 GB/512 GB) sięga 859 dolarów.

Wcześniej, bo 14 lutego, wystartowała sprzedaż modelu Mi 10 (bez Pro), wyraźnie tańszego, ale też wyposażonego w słabszy aparat fotograficzny. O najnowszych flagowcach Xiaomi, oraz o tym czym się różnią, piszemy tutaj:

https://itreseller.pl/itrnewxiaomilepsze-premiera-xiaomi-mi10-i-mi10-pro-nie-zawiodla-oczekiwan-chinski-flagowiec-bedzie-rywalizowal-o-nieoficjalny-tytul-najlepszego-smartfonu-roku/