Vivo Energy postawiło na rozwiązanie SAP S/4 HANA, aby usprawnić procesy zarządzania HR, klientami oraz planowania rozwoju organizacji. Partnerem wdrożeniowym był IBM Services.
Firma Vivo Energy, jeden z afrykańskich liderów sektora paliwowego, potrzebował wsparcia w procesie cyfrowej transformacji. Wyzwaniem była szybko rosnąca skala biznesu i operacji firmy. Vivo Energy postawiło na rozwiązania z rodziny SAP S/4 HANA, aby usprawnić procesy zarządzania HR, doświadczeniami klientów oraz planowania rozwoju organizacji. Firma zdecydowała się na wdrożenie systemów wykorzystujących chmurę obliczeniową. Partnerem wdrożeniowym dla Vivo Energy był IBM Services.
Usprawnienie procesów i lepsze wykorzystane danych
Transformacja środowiska IT
„Często generowaliśmy wiele kopii tego samego zestawu danych, co powodowało problemy z zarządzaniem danymi i zwiększało złożoność naszego środowiska IT. Przez to trudniej było nam podejmować świadome decyzje o przyszłości biznesu. Skoncentrowaliśmy się na kontynuacji naszej niezwykłej historii rozwoju i aby to osiągnąć, chcieliśmy stworzyć jedną, jednolitą platformę dla wszystkich naszych danych. Pozwoliło nam to na integrację procesów w różnych funkcjach biznesowych, usprawniło przepływy informacji i ułatwiło monitorowanie oraz analizę naszych działań.” – powiedział Mike McCormick, CIO w Vivo Energy.
Rewolucyjna transformacja
„Takie podejście do wdrożenia gwarantuje, że proces transformacji cyfrowej biznesu energetycznego będzie miał globalny szablon rozwiązania, wymagający zaledwie minimalnego lokalnego dostosowania w każdej funkcji biznesowej. Korzystając z metodyki wdrożenia SAP Active, spółki Vivo Energy i IBM wybrały podejście w rodzaju „wielkiego wybuchu” polegające na równoczesnym włączeniu wielu składników aplikacji. To podejście ma szanse sprawdzić się w dużych, sprawnie działających organizacjach.” – powiedział Filip Kowalski, menedżer ds.rozwoju, sektor utilities, SAP CEE.
Informacje na temat Vivo Energy
Vivo Energy jest wiodącym na rynku, panafrykańskim sprzedawcą paliw zajmującym się dystrybucją i sprzedażą swoich produktów pod marką Shell w krajach Afryki Północnej, Zachodniej, Wschodniej i Południowej. Obecnie firma prowadzi ponad 2100 stacji paliw w 23 krajach.
https://itreseller.pl/itrnewsap-zapewnia-ze-bedzie-rozwijal-sap-s-4hana-do-2040-roku-natomiast-wsparcie-dla-sap-business-suite-7-zapewni-do-2027-roku/