HPE wspiera rosnące zapotrzebowanie na wdrażanie pracowników do pracy zdalnej w wyniku COVID-19, z myślą o pracownikach na home office, firma oferuje dostępne od ręki rozwiązania ułatwiające wdrażanie oraz jeszcze lepszą wydajność infrastruktury wirtualnych stacji roboczych.

Firma Hewlett Packard Enterprise (HPE) proponuje szereg inicjatyw, które pomogą klientom w zachowaniu ich ciągłości biznesowej, która może ucierpieć w następstwie COVID-19. Widząc rosnącą potrzebę wdrożenia i skalowania infrastruktury niezbędnej do pracy zdalnej, HPE proponuje infrastrukturę wirtualnych stacji roboczych (VDI) wraz z elastycznymi warunkami finansowania oraz nowe, wstępnie skonfigurowane rozwiązania w celu szybkiej dostawy. Gama rozwiązań VDI, usług doradczych i finansowania HPE umożliwia klientom szybkie projektowanie i dostosowywanie wdrożeń VDI do potrzeb użytkowników, utrzymanie bezpieczeństwa sieci oraz ochronę kapitału.

 

Dla klientów, którzy potrzebują elastyczności HPE Financial Services oferuje nowe, innowacyjne rozwiązania finansowe, które są dostępne również jako usługa za pośrednictwem HPE Greenlake. HPE proponuje również nowe, wstępnie skonfigurowane rozwiązania VDI do obsługi małych, średnich firm i dużych przesiębiorstw. Rozwiązania te, zbudowane na serwerach HPE ProLiant lub HPE Synergy, mogą obsłużyć zaczynając od 80 stanowisk pracy i zostać przeskalowane na potrzeby ponad 2000 pracowników zdalnych z przeznaczeniem dla środowisk Citrix i VMware.

 

HPE oferuje także nowe, superwydajne rozwiązanie VDI dla bardziej zaawansowanych użytkowników na home office. Rozwiązanie HPE Moonshot jest teraz w pakiecie z nowym serwerem HPE ProLiant m750, które zapewnia ponad 70 proc. wyższą wydajność i zużywa o 25 proc. mniej energii, niż poprzednia generacja. W infrastrukturze wirtualnych stacji roboczychi aplikacjach, w których zwartość i wydajność są kluczowe, nowy HPE ProLiant m750 serwer może obsługiwać prawie 33 proc. więcej pracowników zdalnych przy 25 proc. mniejszej mocy.

 

„Konieczność globalnej reakcji na COVID-19 zmusiła naszych klientów do szybkiego, nagłego wdrożenia i rozszerzenia bezpiecznych, zdalnych opcji pracy w swoich organizacjach. Jestem dumny, że nasz zespół HPE oferuje szeroki zakres rozwiązań, usług i wiedzy specjalistycznej, aby pomóc naszym klientom wspierać swoich pracowników i działalność operacyjną w tym krytycznym czasie – mówi Gerald Kleyn, wiceprezes i dyrektor generalny Moonshot, Edge i IoT Systems w HPE. Nasze rozwiązania infrastrukturalne, które zapewniają funkcje zdalnego zarządzania, bezpieczeństwa i automatyzacji, pomagają firmom w szybkim dostosowaniu wirtualnej przestrzeni roboczej do potrzeb pracowników pracujących zdalnie.”

 

Łatwy dostęp do nowych, zarządzanych zdalnie rozwiązań umożliwia dostęp do aplikacji finansowych, opieki zdrowotnej, czy systemu edukacji. Wspomniane aplikacje również usługi e-commerce, telemedycynę, wsparcie dla pracowników zdalnych w tymczasowych punktach medycznych oraz e-learning dla zdigitalizowanych klas w ramach programów nauczania.

 

https://itreseller.pl/itrnewszczegolnie-w-niepewnej-sytuacji-musimy-skoncentrowac-sie-na-tym-co-jest-priorytetem-i-co-jestesmy-w-stanie-kontrolowac-to-punkt-wyjscia-hpe-w-odpowiedzi-na-covid-19-podkresla-antonio-neri-prezes/