Deloitte największą pod względem przychodów firmą świadczącą usługi konsultingu na świecie! Deloitte liderem prestiżowego rankingu „Gartner Market Share Analysis: Consulting Services, Worldwide, 2019”

Firma doradcza Deloitte znalazła się na pierwszym miejscu prestiżowego rankingu największych na świecie przedsiębiorstw świadczących usługi konsultingu. Przygotowany przez firmę analityczną Gartner raport pt. „Gartner Market Share Analysis: Consulting Services, Worldwide, 2019” analizuje globalne organizacje pod względem przychodów. Deloitte zajął pierwszą pozycję po raz trzeci z rzędu i dziewiąty w historii tego zestawienia.

 

Światowy rynek usług doradczych według Gartnera urósł w 2019 roku o 6,9 proc., do wartości blisko 200 miliardów dolarów. Kluczowym czynnikiem wzrostu branży stało się zapotrzebowania na wsparcie w cyfryzacji przedsiębiorstw.

– Od kilku lat obserwujemy duże zapotrzebowanie na usługi doradcze związane z wdrażaniem technologii cyfrowych w największych firmach. Naszym głównym celem jest pomoc klientom na wszystkich etapach wprowadzanych zmian w szybkim i zwinnym osiąganiu najbardziej ambitnych planów. Na całym świecie, również w Polsce, klienci doceniają nasze zaangażowanie i doświadczenie, niezbędne do realizacji złożonych i wymagających projektów. – mówi Andrzej Lachowski, partner zarządzający Działem Konsultingu w Polsce.

Polski oddział Deloitte oferuje klientom kompleksowe usługi z zakresu konsultingu, szczególnie w zakresie budowania lub zmiany modeli biznesowych opartych o wykorzystanie narzędzi cyfrowych – od opracowania strategii, po wdrożenie i utrzymanie zaproponowanych rozwiązań. Firma korzysta w tym zakresie nie tylko z lokalnego zespołu najlepszych ekspertów, ale także z doświadczeń i umiejętności specjalistów z całego świata, którzy zrealizowali setki najbardziej złożonych projektów doradczych.

– Pandemia, z jaką od początku roku zmaga się świat, bardzo przyśpiesza procesy cyfryzacji w biznesie. O ile wcześniej były to inwestycje w przyszłość, dziś niejednokrotnie to kwestia utrzymania ciągłości działania oraz szansa na szybkie dostosowanie strategii do bieżącej sytuacji. Nasi klienci potrzebują technologii, aby przechodzić zmiany, redefiniować sposób funkcjonowania, a niejednokrotnie zmieniać swój model biznesowy tak, aby móc obsługiwać swoich klientów w najbardziej nawet wymagających warunkach. – dodaje Warren Hatton-Jones, partner zarządzający Działem Konsultingu w Europie Środkowej, Deloitte.

 

https://itreseller.pl/itrnewpolska-dopiero-na-23-miejscu-wsrod-panstw-unii-europejskiej-wedlug-indeksu-gospodarki-cyfrowej-i-spoleczenstwa-cyfrowego-desi-notujemy-slabe-wyniki-w-zakresie-cyfryzacji-przedsiebiorstw-i-cyfrowyc/