Adyen otwiera swoje biuro w Polsce. Globalna platforma płatnicza o rocznym obrocie 239,6 mld euro wybrała na swoje polskie centrum Warszawę.

Adyen wchodzi na polski rynek… chociaż może to nie jest najlepsze określenie, bo , globalna platforma płatnicza o rocznym obrocie 239,6 mld euro, pośrednio już u nas działa, obsługując wiele różnych firm i szeroko używanych usług online. 

 

Wśród klientów Adyen w Polsce znajduje się m.in. Booksy, e-obuwie, Bolt oraz platforma wymiany walut Cinkciarz. Adyen zawarło również niedawno strategiczne partnerstwo z firmą BLIK. Decyzja o utworzeniu polskiego oddziału w Warszawie jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku e-commerce w Polsce.

 

„Rozwój obecności lokalnej w Warszawie jest bardzo ważnym krokiem w naszej strategii upraszczania i przyspieszania globalnych płatności w tej części Europy” – mówi Pieter van der Does, współzałożyciel i CEO Adyen. „Polska ma niezwykle dynamiczny rynek handlu i usług cyfrowych, o czym świadczy popularność platform i technologii, z którymi już współpracujemy i to, jak dobrze są one odbierane przez klientów” – mówi Pieter van der Does, współzałożyciel i prezes zarządu Adyen.

 

Adyen ma w Polsce naprawdę znanych i rozpoznawalnych klientów, m.in. kluczowe firmy polskiego e-commerce. Zaletą platformy Adyen jest m.in. pełna integracja z systemem partnera i brak przekierowania na zewnętrzny serwis.

 

„Stale poszerzamy zakres naszej działalności i wiemy, że transformacja procesów wewnętrznych nabiera coraz większego znaczenia, szczególnie w kontekście transakcji międzynarodowych. Aby sprawnie obsługiwać transgraniczne płatności kartami kredytowymi, e-obuwie wybrało Adyen jako jednego z naszych partnerów. Mamy dobrą konwersję kart zakupowych i świetne customer experience. W najbliższych tygodniach planujemy wdrożenie rozwiązań Adyen w kolejnych krajach” – mówi Mikołaj Wezdecki, Dyrektor E-commerce w eobuwie.pl SA.

 

„Doskonalenie doświadczenia klientów to jeden z naszych priorytetów działania. Stale rozwijamy oferowane usługi i staramy się odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów na całym świecie. Dzięki partnerstwu z Adyen, znacznie łatwiej jest nam zrozumieć charakter i potrzeby naszych klientów w zakresie rozwiązań płatniczych. Dzięki temu możemy budować wspólnie rozwiązania, które adresują najbardziej istotne potrzeby. Cieszymy się, że Adyen pomaga zarówno nam, jak i naszym klientom w optymalizacji, wygodzie i stabilności prowadzenia biznesu” – mówi Marcin Borowiecki, Dyrektor Generalny w Booksy.

 

„Korzystając z bogatych zasobów danych dostępnych na platformie płatniczej Adyen, firmy mogą realizować prawdziwe scenariusze Unified Commerce, a my widzimy w tym wielki potencjał na polskim rynku. Lokalne firmy z globalnymi ambicjami mogą teraz podążać śladami tytanów, takich jak eBay, McDonald’s, Zalando i Spotify, i w mgnieniu oka otwierać nowe rynki”, podsumowuje Jakub Czerwiński, wiceprezes ds. sprzedaży w Adyen CEE. „Cieszymy się, że możemy pomóc handlowcom w Polsce i regionie CEE w rozwoju, niezależnie od tego, czy będzie to miało charakter międzynarodowy, czy też będzie polegało na ekspansji w nowych kanałach sprzedaży”.

 

https://itreseller.pl/itrnewamazon-pay-nowa-metoda-platnosci-na-platformie-adyen-amazon-umozliwi-partnerom-i-klientom-adyen-dostep-do-znanego-szybkiego-i-co-najwazniejsze-bezpiecznego-sposobu-platnosci-online/