Redukcja kosztów niezależnie od sytuacji gospodarczej jest priorytetem. Oracle ulepsza pakiet zaopatrzenia w chmurze, aby pomóc klientom obniżyć koszty i poprawić wydajność operacyjną.

Niezależnie od sytuacji gospodarczej, redukcja kosztów jest w przedsiębiorstwach od zawsze najwyższym priorytetem. Niedawne badanie Deloitte wykazało, że dwie trzecie firm na całym świecie planuje realizację jakiegoś typu strategii redukcji kosztów w ciągu najbliższych 12 miesięcy. W coraz większym stopniu strategia ta musi być jednak połączona z naciskiem na sprawność łańcucha dostaw, a także politykę środowiskową, społeczną i regulacje prawne.

 

„Stawia to liderów zaopatrzenia w trudnej, ale wymagającej sytuacji – biorąc pod uwagę, że zamówienia obejmują zarówno finanse, jak i łańcuch dostaw — podstawowe funkcje biznesowe większości organizacji. Teraz, gdy od specjalistów ds. zaopatrzenia wymaga się zdolności do kontrolowania kosztów, zarządzania ryzykiem związanym z dostawcami i egzekwowania polityki ochrony środowiska, muszą mieć pełny wgląd w działania dostawców i wydatki firmy.” – podkreśla Rick Jewell, starszy wiceprezes ds. rozwoju aplikacji w Oracle.

 

Oracle Fusion Cloud Procurement — część pakietu Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (SCM) i Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) — to pakiet produktów, który zarządza pełnym cyklem zaopatrzenia organizacji. Został zaprojektowany, aby pomóc klientom zminimalizować ryzyko, obniżyć koszty, wymusić zgodne z przepisami wydatki oraz uprościć zarządzanie dostawcami i zawieranie umów.

 

Aby pomóc użytkownikom poprawić wydajność operacyjną i skutecznie obniżyć koszty, w Oracle Procurement wprowadzono kilka istotnych aktualizacji:

 

  • Complex Procurement: Nowa funkcja, która pomaga organizacjom w zamawianiu usług i zarządzaniu ryzykiem, pomagając zapewnić przestrzeganie przez wykonawców i podwykonawców wynegocjowanych warunków płatności. Complex Procurement zapewnia również kontrolę wydatków na usługi w poszczególnych etapach płatności, co jest możliwe dzięki przejrzystemu przepływowi informacji pomiędzy aplikacjami.

 

  • Analiza wydatków i zaopatrzenia: Nowy produkt, który daje klientom całościowy obraz wydajności zaopatrzenia i dostawców w całej organizacji. Analityka wydatków i zakupów pomaga w zmniejszeniu kosztów i zwiększa wydajność, umożliwiając użytkownikom przeglądanie kluczowych wskaźników wydatków na jednym pulpicie nawigacyjnym — bez skomplikowanej integracji danych.

 

  • Klasyfikacja wydatków: Nowa funkcja, która pomaga specjalistom ds. zaopatrzenia lepiej zrozumieć wzorce wydatków ich organizacji i uzyskać dokładny przegląd działań zakupowych. Moduł Spend Classification pomaga wyeliminować ręczne nakłady pracy i ograniczyć błędy ludzkie, wykorzystując uczenie maszynowe do organizowania danych o wydatkach w logiczne kategorie.

 

  • DataFox Supplier Intelligence: Nowy produkt, który pomaga klientom weryfikować dane dostawców podczas onboardingu i uzyskać wgląd w czasie rzeczywistym w zachowania dostawcy poprzez alerty oraz wskaźniki ryzyka, korzystając przy tym z danych generowanych przez sztuczną inteligencję i możliwości uczenia maszynowego w ramach Oracle DataFox Data Management.

 

  • Zarządzanie kwalifikacjami dostawców: Nowa funkcja, która pomaga klientom kompleksowo ocenić ich dostawców. Interesariusze wewnętrzni są w stanie dostarczyć jakościowych informacji zwrotnych, aby uzupełnić dane wejściowe i ankietowe od dostawców, a także istniejące procesy gromadzenia i monitorowania danych.

 

  • Łańcuch dostaw oparty na projektowaniu: Kompleksowa funkcja, która pomaga klientom działającym w branżach wymagających dużej ilości zasobów, takich jak produkcja przemysłowa. Łańcuch dostaw oparty na projektach umożliwia klientom konsolidację, rejestrację, fakturowanie i kapitalizację kosztów materiałów, produkcji i konserwacji.

 

 

Lenovo globalnym liderem rynku PC w drugim kwartale 2021 roku. Interesujący remis na miejscu czwartym.