Samsung zapowiedział, które telewizory MICRO LED trafią do Polski

Prezentacja kompletnego portfolio telewizorów Samsung MICRO LED była jedną z większych niespodzianek tegorocznych targów CES w Las Vegas. Na swoim stoisku firma pokazała m.in. ekran o przekątnej 50 cali i zapowiedziała dalszy rozwój oferty tych najbardziej luksusowych i najnowocześniejszych telewizorów w wydaniu konsumenckim.

Samsung oficjalnie dziś zapowiedział, że w tym roku w Polsce oprócz już dostępnego telewizora Micro LED o przekątnej 110 cali na specjalne zamówienie będą dostępne luksusowe modele w czterech rozmiarach – 76, 89, 101 i 114 cali. Najmniejszy z nich MNA76MS1 o przekątnej 76 cali będzie kosztował około 430 tysięcy złotych, a model MNA114MS1B o przekątnej ekranu 114 cali – 700 tysięcy złotych, czyli około 25 tysięcy więcej niż już dostępny Micro LED o przekątnej 110 cali. Od kwietnia 2023 roku telewizory pojawią się w ofercie firmy Audio Color, która jest wyłącznym dystrybutorem tych ekranów na polskim rynku.

 

„Rozwój portfolio telewizorów MICRO LED to duży krok naprzód dla całej branży. Prezentując te najbardziej luksusowe i nowoczesne ekrany na targach CES także w mniejszych przekątnych Samsung potwierdza, że to technologia, która ma coraz większą szansę zrewolucjonizować domową rozrywkę. W 2022 roku sprzedaliśmy w Polsce pierwszy telewizor MICRO LED, co oznacza, że jakość i wrażenia dostarczane przez te ekrany to coś absolutnie niesamowitego” – podkreśla Grzegorz Stanisz, szef sprzedaży i marketingu działu RTV Samsung Electronics Polska. „Potencjał rynku telewizorów superpremium jest ogromny, dlatego jestem przekonany, że nasza tegoroczna oferta świetnie zaadresuje potrzeby najbardziej wymagających widzów”

 

Niesamowite kolory, oszołamiająca szczegółowość obrazu i jasność to tylko niektóre z wyróżników tych telewizorów, które zawsze gromadzą tłumy zafascynowanych specjalistów i pasjonatów technologii, którzy odwiedzają takie targi jak CES czy IFA. Telewizory MICRO LED przez wielu branżowych ekspertów uznawane są za technologię przyszłości, która zdobywa nowych fanów na całym świecie. Wykorzystują zalety dostępnych obecnie technologii, eliminując jednocześnie ich wady. Zastosowano w nich mikrometrowe diody, które pozwalają zrezygnować z modułu podświetlenia i filtrów kolorów używanych w urządzeniach konwencjonalnych. Niezwykle realistyczne barwy i wysoka jasność to zasługa 24 milionów samoemisyjnych indywidualnie sterowanych diod LED oraz wielu innych technologii opracowanych przez firmę Samsung.

Wrażenia potęguje Design Monolitu, gdzie ekran zajmuje ponad 99% powierzchni z przodu urządzenia. Tym samym nic nie odwraca uwagi widza od wydarzeń na ekranie. W telewizorach MICRO LED doskonały obraz łączy się z równie wciągającym dźwiękiem. Samsung wykorzystał tu flagowe rozwiązania potęgujące wrażenia audio, w tym Dźwięk Podążający za Obiektem Pro czy Q-Symphony.

 

„To miejsce przeszło niesamowitą metamorfozę.” – otwarcie nowego showroomu Samsung Polska komentuje Grzegorz Nowicki i zaprasza na ISE 2023