Digital Network miało wstępnie 64,3 mln zł skonsolidowanych przychodów w mijającym roku

Zarząd Digital Network SA podał do wiadomości, że według wstępnych szacunków, przychody skonsolidowane w czwartym kwartale 2023 roku wyniosły 22,8 mln zł z czego blisko 99% (tj. 22,4 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. 

Digital Network to notowana na rynku głównym GPW spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce.

W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego sprzedaż wzrosła o 41% kiedy to w czwartym kwartale 2022 roku osiągnęła poziom 16,2 mln zł.

Według wstępnych szacunków, przychody skonsolidowane spółki w 2023 roku wyniosły łącznie 64,3 mln zł z czego 98% (63,0 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. Tym samym sprzedaż wzrosła w tym okresie o 33% rok do roku. W 2022była równa 48,4 mln zł.

Sprzedaż reklam Alphabet i Meta w minionym kwartale raczej nie będzie tak imponująca jak kwota wydatków na genertaywną AI