ISE 2024: „Nasz nowy lineup 2024 jest skupiony na potrzebach rynku retailowego, QSR i wymagających klientów segmentu korporacyjnego” – podkreślił Michał Dołaszyński z Hisense
W 2024 roku ISE obchodziło swoje 20-lecie. Jubileuszowa edycja wydarzenia okazała się także być edycją rekordową pod wieloma względami; w tym liczby wystawców. Wśród nich nie mogło zabraknąć coraz lepiej radzącej sobie na europejskich rynkach firmy Hisense.
Strefa firmy Hisense na tegorocznych targach ISE była nie tylko zauważalnie większa niż rok temu, ale też obfitowała w nowości produktowe, którym można było się przyjrzeć z bliska. Ofercie Hisense warto się przyglądać, bowiem chiński producent nie ukrywa swoich europejskich ambicji – wystarczy wspomnieć chociażby o zaangażowaniu w tematykę sportową. Hisense jest w czołowym sponsorem Euro 2024.
„Nasz nowy lineup 2024 jest skupiony na potrzebach rynku retailowego, QSR i wymagających klientów segmentu korporacyjnego. Dwie linie, które mamy na ISE to oczywiście produkty z serii profesjonalnej, do pracy ciągłej, jak również monitory do pracy 18-godzinnej, zoptymalizowane pod klienta, który nie wymaga pracy ciągłej” – wyjaśnia Michał Dołaszyński, Hisense B2B CEE Director – „Rok 2024 jest rokiem Mistrzostw Europy, Euro 2024, gdzie Hisense jest gospodarzem technologicznym i technicznym (…), jesteśmy sponsorem tytularnym. Co za tym stoi, mamy też szereg produktów, nie tylko dla klienta piłkarskiego, ale ogólnie dla klienta sportowego – mowa o ekranach LED outdoor i indoor. (…) Możemy pochwalić się także wieloma interesującymi wdrożeniami nie tylko sportowymi w Europie”
Tegoroczne targi Integrated System Europe okazały się wydarzeniem większym oraz lepiej zorganizowanym niż poprzednia edycja. O tym, co nas zaskoczyło, jakie były najciekawsze produkty i technologie opowiadamy w naszej relacji: