Xiaomi nawiązuje współpracę z Mrozem
Xiaomi, światowy lider innowacji w dziedzinie technologii konsumenckiej, sukcesywnie rozbudowuje swoją społeczność. Do kręgu entuzjastów smartfonów producenta dołącza znany polski muzyk – Mrozu. Artysta zdecydował się wykorzystać najnowszy flagowiec, Xiaomi 14 Ultra, aby pokazać kulisy swojej trasy koncertowej.
Nowe urządzenie stało się dla artysty doskonałym narzędziem do komunikacji z fanami. Zarówno wielbiciele Mroza, jak i entuzjaści marki Xiaomi, otrzymają niepowtarzalną okazję, by zobaczyć, jak wyglądają kulisy pracy artysty. Mrozu wraz z zespołem przygotują serię materiałów video, które uchwycą codzienne wyzwania czy emocje związane z wyjściem na scenę.
„Od dłuższego czasu zastanawiałem się czy mogę być bliżej z moimi fanami. To oni sprawiają, że codziennie chce robić jeszcze więcej i tworzyć muzykę dla nich. Specjalnie dla nich przygotujemy video z backstage i rzucimy trochę światła na zakulisową codzienność” – komentuje Mrozu.
Xiaomi 14 Ultra to jedno z najnowszych flagowych urządzeń producenta, które zadebiutowało na globalnym rynku podczas Mobile World Congress (MWC) w Barcelonie. Jego największym atutem są zaawansowane funkcje fotograficzne. Z czterema tylnymi aparatami, w tym głównym posiadającym przysłonę ƒ/1.63-ƒ/4.0, Xiaomi 14 Ultra zapewnia doskonałą jakość obrazu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Odpowiednie uchwycenie świateł i cieni na każdej fotografii zagwarantuje najwyższej jakości zestaw optyki. Obiektywy zastosowane w Xiaomi 14 Ultra stworzyła legendarna niemiecka firma fotograficzna Leica, która od 100 lat zapewnia rozwiązania najwyższej jakości.
„Jest dla nas niesamowitym wyróżnieniem, że Mrozu postanowił sięgnąć po jeden z naszych produktów. Wierzymy, że dzięki temu jego gwiazda będzie błyszczeć jeszcze jaśniej, a powstające materiały zakulisowe rzucą trochę światła na nieznaną szerokiemu gronu fanów codzienność. Tym bardziej cieszy, że to właśnie nasz najnowszy flagowiec, Xiaomi 14 Ultra, został przewodnikiem podróży, a Mrozu bohaterem w obiektywie aparatu” – skomentował Leo Bu, Head of Marketing Polska w Xiaomi.