Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Prezes LG zachęca do „celowania wyżej” i dalszego „uwalniania się od konwencji”

Prezes LG Group, Koo Kwang-mo, spotkał się z 40 członkami kadr kierowniczych spółek należących do LG, aby omówić wspólną przyszłość biznesową.

Zebranie rozpoczęło się od rozmów na temat strategii i reagowania na szybko zmieniające się środowisko korporacyjne. Dominującym hasłem w dyskusji stała się, nie inaczej, sztuczna inteligencja.

Uczestnicy przeanalizowali efekty studiów przypadku, takich jak LG Electronics, które wykorzystało chatbota opartego na sztucznej inteligencji do wewnętrznej analizy danych.

Przykładami podzieliły się również firmy stowarzyszone, takie jak LG Energy Solution i LG Display. Pierwsza z nich zagłębiła się w inteligentne fabryki, podczas gdy druga wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania i kontrolowania anomalii w procesie produkcyjnym. Przedstawiono również inne przykłady sukcesu, takie jak aplikacja LG Chem wspierająca leczenie bezpłodności.

Prezes Koo Kwang-mo, bazując na osiągnięciach LG, starał się zmotywować zebranych do dalszej pracy na rzecz bycia globalnymi innowatorami.

LG jest dziś globalnym liderem, ponieważ odważnie postawiliśmy sobie za cel bycie pierwszym i najlepszym. Nawet gdy inni dostrzegali ograniczenia sprzętu AGD, my postawiliśmy sobie za cel 30-procentowy wzrost zamiast 5-procentowej poprawy i stworzyliśmy najlepszą markę na globalnym rynku. Byliśmy pionierem w dziedzinie pierwszego na świecie masowo produkowanego akumulatora do pojazdów elektrycznych, który stał się punktem zwrotnym w erze pojazdów elektrycznych, nawet gdy mówiono o wycofaniu się z biznesu – stwierdził Kwang-mo.

Zebrani dyrektorzy dostrzegli potrzebę zmian, nie tylko w elektronice, ale także w większości obszarów działalności firmy. Zgodzili się także co do potrzeby stosowania podejścia skoncentrowanego na kliencie i wspierania kultury korporacyjnej, która zachęca do innowacji.

LG Innotek prawdopodobnie będzie jedynym dostawcą składanego zoomu do iPhone’a 16