Firma Samsung Electronics otworzyła w Poznaniu kolejny punkt z sieci wyjątkowych serwisów klienta – To już trzecie takiego typu miejsce w Polsce.

Samsung Premium Service Plaza to połączenie serwisu i showroomu, gdzie można poznać i zobaczyć  najnowsze technologie marki. W Poznaniu na 400 m2 powierzchni, na klientów czekać będzie 5 techników oraz 5 konsultantów, a naprawa większości usterek zajmie nie więcej niż godzinę*. Unikalnym rozwiązaniem nowego Samsung Premium Service Plaza jest Cellomat – specjalny automat, za pośrednictwem którego klient może zostawić swój telefon do naprawy.

 

Premium Service Plaza oferuje także:

  • Strefę rozrywki wyposażoną m.in. w zestawy Gear VR i smartfony Note9 połączone z szerokokątnymi monitorami. Gra umili czas oczekiwania na odbiór urządzenia.
  • Specjalną strefę zabaw dla dzieci.
  • Strefę przeznaczoną dla klientów, którzy chcieliby wykorzystać czas oczekiwania na pracę – wyposażona jest ona w smartfony Note9 połączone przez DEX z monitorami, klawiaturami i myszkami.
  • Strefę FAN Store, w której można kupić markowe gadżety, takie jak plecaki z ładowaniem słonecznym, okulary z kamerą, solarne zestawy baterii i wiele innych.

 

Punkt znajduje się w Poznaniu przy ulicy 27 grudnia 17/19 i będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 19:00, a w soboty 10:00-17:00.

 

*W zależności od rodzaju uszkodzenia. W przypadku skomplikowanych napraw termin jest uzgadniany z serwisem.